خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال؛

مس رفسنجان صفر - پرسپولیس یک/ برد ناپلئونی با تعویض طلایی یحیی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۰۲۹

پرسپولیس موفق شد با یک گل مقابل تیم مس رفسنجان به برتری دست یابد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دو تیم مس رفسنجان و پرسپولیس از ساعت 19 امروز در ورزشگاه شهدای رفسنجان به مصاف هم رفتند تا دیدار هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال را برابر هم برگزار کنند.

این دیدار در پایان در حالی به پایان نیمه نخست خود رسید که دو تیم در عبور دادن توپ زا دروازه‌ها ناکام بودند و به تساوی بدون گل در پایان این نیمه رضایت دادند.

در نیمه دوم هم بازی تا دقایق پایانی با تساوی بدون گل در جریان بود تا اینکه مهدی عبدی چند دقیقه بعد از ورودش به زمین در دقیقه 79 با پاس مهدی عالیشاه توانست تک گل پیروزی بخش تیمش در این دیدار را به ثمر برساند.

داور: جواد رحیم‌زاده/ کمک‌ها: مهدی الوند و فرزاد بهرامی؛ داور چهارم: یعقوب آشوری/ ناظر داوری: خداداد افشاریان.

 

اخطار

حامد نورمحمدی(40) از مس

 

شرح گل

دقیقه 79-مهدی عبدی: پاس بلند و تماشایی امید عالیشاه از میانه زمین به پشت مدافعان مس را مهدی عبدی، مهاجم تعویضی پرسپولیس با فرار سریع و شوت دقیق که واکنش نوشی‌صوفیانی هم روی دفع توپ اثری نداشت، تبدیل به گل کرد.

ترکیب مس رفسنجان

داود نوشی‌صوفیانی، حامد نورمحمدی، مسیح زاهدی، عقیل کعبی، حسن جعفری، میثم نقی‌زاده (86- مهدی کیانی)، مهرداد رضایی، علیرضا نقی‌زاده (84- محمد قاضی)، مهرداد آوخ (84- قائم اسلامی‌خواه)، فراز امامعلی و محمدرضا سلیمانی (84- سجاد آشوری)

 

ترکیب پرسپولیس

حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیس آل‌کثیر (63- مهدی عبدی) و شهریار مغانلو (87- احمد نوراللهی)

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز