خبرگزاری کار ایران

دستورالعمل‌های مخفی مانچینی در ایتالیا: آتزوری چطور از دور گروهی صعود کرد؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۹۲۷

گزارشگر تیم ایتالیا در وبسایت رسمی یوفا، پائولو منیکوچی، رازهای موفقیت آتزوری در یورو 2020 را فاش کرد.

به گزارش ایلنا، ایتالیا روز شنبه در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 پس از یک مرحله گروهی به مصاف اتریش می‌رود. آتزوری‌ها در هر سه بازی در گروه A پیروز شدند، در این مدت هفت گل به ثمر رساندند، هیچ گل نخوردند و یک فوتبال هجومی و سرگرم کننده بازی کردند.

مردان روبرتو مانچینی در 30 دیدار گذشته خود (25 پیروزی و 5 تساوی) بدون شکست به لندن سفر می‌کنند. اگر از شکست مقابل اتریش جلوگیری کنند، آن‌ها حتی از رکورد شکست ناپذیری تیم ویتوریو پوزو در دهه 1930 هم پیشی خواهند گرفت. اینکه تیم مانچینی در 11 بازی گذشته خود بدون دریافت گل پیروز شده، دلیل دیگری برای خوش بینی است.

چرا مانچینی در سه بازی از 25 بازیکن استفاده کرده است؟

تمام بازیکنان آتزوری تأکید می‌کنند که این گروه چقدر متحد است. فدریکو برناردسکی به سایت یوفا گفت: "رقابت زیادی وجود دارد، زیرا ما 26 بازیکن خوب هستیم. اما این نباید به ضرر تیم ملی و هدف مشترک ما باشد. به نظر من این مهم برای دستیابی به یک نتیجه بزرگ است."

اما موارد بیشتری وجود دارد. مانچینی تنها بازیکنی بود که حتی یک دقیقه از بازی‌های جام جهانی فوتبال 1990 ایتالیا را در زمین خود بازی نکرد - تمایل او به اینکه سرنوشت مشابهی را به هیچ یک از اعضای فعلی تیمش تحمیل نکند موجب شد تا جانلوئیجی دوناروما در اواخر بازی مقابل ولز با با سالواتوره سیریگو تعویض شود. در حال حاضر تنها الکس مرت برای ایتالیا در یورو بازی نکرده است.

بوسه خوشبختی

آیا بوسه لوران بلان و فابین بارتز، دروازه بان تیم ملی فوتبال فرانسه، بلافاصله قبل از هر بازی به خاطر آوردن افزایش شانس تیم خود را به یاد می‌آورید؟ آتزوری‌ها - به خصوص لئوناردو بونوچی - همان کار را با دستیار مانچینی، آتیلیو لومباردو انجام می‌دهند، که توسط طرفداران با نام "عقاب طاس" شناخته می‌شود. لومباردو یکی از چندین هم تیمی سابق مانچینی در سمپدوریاست که اکنون در تیم ملی با او همکاری می‌کند. 

نماد برنده اسکار

اسکیلزی به عنوان نماد یورو شناخته می‌شود اما ایتالیا نیز جذابیت خوش شانسی خود را دارد، چهره توله سگ گله که توسط کارلو رامبالدی مدل ساز فقید برنده اسکار ایجاد شده است. گابریل گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا (FIGC) گفت رامبالدی، که در سال 2012 پس از کسب سه اسکار، درگذشت، برای اولین بار طرح‌های نماد ایتالیا را در سال 2007 به او نشان داد. گراوینا گفت: "ما سرانجام آن را ساختیم و چهارمین اسکار کارلو را دادیم."

موسیقی برنده اسکار

جورجیو مورودر، برنده سه اسکار ، موسیقی "Uneestate Italiana" را در کنار جیانا نانینی و ادواردو بناتو نوشت که به عنوان موسیقی متن جام جهانی 1990 ایتالیا شناخته می‌شود. جورجیو کیه لینی، پیرترین بازیکن تیم ایتالیا، در آن جام جهانی فقط 6 سال داشت، در حالی که 19 بازیکن در این تیم حتی متولد نشده بودند. با این وجود ، این آهنگی است که طرفداران و بازیکنان آتزوری برای جشن گرفتن پیروزی‌های این تابستان می‌خوانند. 'Notti magiche' - شب های جادویی - ادامه دارد. در مرحله گروهی تعداد کمی از آن شب‌ها در رم حضور داشتند.

مهمانی پیتزا

اینجا تنها موسیقی برای جشن گرفتن صعود به مرحله حذفی وجود ندارد. پس از پیروزی برابر ولز، شاگردان مانچینی یک روز آزاد در خارج از کمپ تمرینی کاورچینو داشتند و از مغازه چیرو اولیوا بازدید کردند؛ یک آشپز ماهر در پخت پیتزا و دوست بزرگ لورنزو اینسینیه. اولیوا برای تمام افراد در اردوگاه پیتزا تهیه کرد - چه راهی بهتر از مارگریتا کامل برای جشن گرفتن؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز