خبرگزاری کار ایران

انگیزه‌های بالای حقیقی برای تقابل با استقلال

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۸۷۹

دو تیم گل گهر و استقلال در دیداری حساس به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در چارچوب هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر خلیج فارس، دو تیم استقلال تهران و گل گهر سیرجان از ساعت ۲۱:۵۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

این درحالی است که در بازی رفت این دو تیم در ورزشگاه امام علی سیرجان، استقلال موفق شد با نتیجه ۲ بر یک گل گهر را شکست دهد. علیرضا حقیقی در این بازی چندین اشتباه داشت که موجب شکست شاگردان امیر قلعه نویی شد.

او که قصد داشت ارسلان مطهری را دریبل بزند، با زیرکی و تیزهوشی مهاجم استقلال مواجه شد و مطهری توپ را از حقیقی گرفت و در ادامه سنگربان گل گهر روی مهاجم آبی پوشان مرتکب خطای پنالتی شد. خطایی که در ابتدا از چشم اکبریان داور مسابقه دور ماند و داور کنار خط به کمک او آمد و اعلام کرد روی مطهری خطای پنالتی رخ داده است. وریا غفوری نیز پشت این ضربه پنالتی ایستاد و آن را به گل تبدیل کرد تا علیرضا حقیقی باز هم در امر کلین شیت در برابر استقلال ناکام بماند.

حالا حقیقی در بازی برابر استقلال از انگیزه‌های فراوانی برای دیدار گل گهر و استقلال دارد.

سنگربان گل گهر با پیراهن پرسپولیس و نساجی، پیش از این بازی ۶ بار در برابر استقلال به میدان رفته بود که تنها یک بار موفق به پیروزی شده، ۳ بار طعم تلخ شکست را تجربه کرده و دو بار نیز به تساوی دست پیدا کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز