خبرگزاری کار ایران

مجیدی - مظلومی: این انتخاب اتفاقی بود؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۸۷۵

عضو جدیده هیات مدیره باشگاه استقلال در فصل جاری از سوی مجیدی از سمت سرپرستی تیم کنار گذاشته شده بود!

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مجمع باشگاه استقلال تهران پس از مدت‌ها در هفته جاری برگزار شد تا سرنوشت مدیریتی این باشگاه پرطرفدار مشخص شود. با وجود اینکه اعضای هیات مدیره در اعتراض به عملکرد احمد مددی از سمت خود استعفا کرده بودند، مددی در سمت خود باقی ماند تا حجت نظری و مهدی عبدیان از این سمت کنار بروند.

ملکیان و دلفانی به عنوان مدیران قبلی در باشگاه پیکان به عنوان جانشین نظری و عبدیان معرفی شدند و وزارت ورزش تصمیم گرفت در اقدامی عجیب سرمربی سابق این تیم را به عنوان یکی از اعضای جدید هیات مدیره انتخاب کند.

پرویز مظلومی که طی سال‌های اخیر مواضع تندی علیه وزارت ورزش و جوانان نداشته و هواداران از او به عنوان یکی از پیشکسوتانی که مقابل اتفاقات پیرامون این باشگاه سکوت می‌کند، یاد می‌کنند، به عنوان عضو جدید هیات مدیره معرفی شده است.

انتخاب مظلومی درحالی به عنوان اقدام عجیب و پرسروصدا وزارت ورزش در قبال باشگاه استقلال تبدیل شده که مظلومی اخیرا با دستور فرهاد مجیدی از سمت سرپرستی تیم کنار رفت تا فرزاد مجیدی و نصرالله عبداللهی این سمت را برعهده بگیرند. عدم تمایل همکاری مجیدی با مظلومی با انتخابش عیان بود اما او اکنون به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره می‌تواند درخصوص آینده این سرمربی تصمیم گیری کند.

پیش از اینکه مظلومی به عنوان عضو جدید هیات مدیره انتخاب شود او تجربه مدیریتی در فوتبال ایران نداشته و پس از جدایی از استقلال به عنوان سرمربی پیش از بازگشت به نیمکت این تیم را انتخاب محمود فکری، مدتی سرمربی تیم جوانان بود که بر این اساس جای سوال است نقش او در هیات مدیره چه راهبردی خواهد داشت.

مجیدی به عنوان سرمربی از عملکرد مددی گلایه داشت و مشکلاتی که او طی چند هفته اخیر به آن اشاره کرده کماکان پابرجاست اما اکنون حضور مظلومی در هیات مدیره استقلال موجب شده تا این سرمربی یک عضو دیگر از اعضای مدیریتی باشگاه را برخلاف تمایلش پیرامون تیم ببیند.

سرمربی جوان آبی پوشان طی اظهارات و بیانیه‌های خود درخصوص شفاف سازی وضعیت تیم و بازیکنانش در مسابقات لیگ برتر نشان داد تعارفی با هیچ یک از مدیران باشگاه و همینطور وزارت ورزش ندارد و از همین رو قابل پیش بینی است در صورتیکه نقش مظلومی به عنوان پیشکسوتی که نقش مدیریتی در فوتبال تا به امروز نداشته، عملکرد مفیدی نداشته باشد مورد انتقاد این سرمربی قرار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز