خبرگزاری کار ایران

علی لطیفی: هیچی شانسی برای نود ارومیه قائل نبودند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۷۸۱

سرمربی نود ارومیه امیدوار است معجزه ای رخ دهد و این تیم در لیگ دسته یک آزادگان حفظ شود و هنوز روی کاغذ برای تیمش شانس قائل است.

به گزارش ایلنا، علی لطیفی سرمربی تیم نود ارومیه در مورد شکست چهار بر یک مقابل آرمان گهر به خبرنگار ما گفت: تیم آرمان گهر در چند بازی پی در پی مقابل تیم های مدعی پیروز شده بود و قبل از این دیدار  با مسئولین آرمان گهر تماس گرفته بودند و گفته بودند که شما می‌خواهید با نود ارومیه تبانی کنید که واقعاً برای چنین افرادی متاسف هستم. تیم هایی  باید این کار را بکنند که وضع مالی خوبی داشته باشند. این تیم نه پولی دارد و نه اینکه چنین شخصیتی دارد. تمام بازیکنان ما زیر ۲۳ سال هستند.

سرمربی نود ارومیه در خصوص داور بازی گفت: در بازی روز گذشته علی رغم اینکه نمی خواهیم شایستگی تیم حریف را زیر سوال ببریم ولی اوج خامی را در بازیکنان ما می بینید. تمام گل هایی که خوردیم روی اشتباهات فردی وحشتناک بازیکنان خودمان بود و روی تاکتیک تیم حریف نخوردیم ضمن اینکه در اواخر بازی صاحب پنالتی شدیم که  آن صحنه پنالتی نبود و داور فاجعه بود. و می خواست پنالتی  که در نیمه اول می توانست بگیرد را جبران کند. در حالی که بازی صفر_ صفر بود و تیم نود می توانست  صاحب یک پنالتی  شود که اگر آن توپ گل می شد مطمئن هستم که چون تیم جوانی داریم به لحاظ روحی خیلی انگیزه می گرفتیم ولی داور دیروز ناخواسته و از رو کم تجربگی به ضرر ما سوت زد و یکی از اصلی ترین مقصرین  باخت دیروز داور بازی بود چون به لحاظ روانی تیم ما را به هم ریخت.

او به جوان بودن تیمش اشاره کرد و ادامه داد: تیم ما به دلیل اینکه پنجره نقل و انتقالاتی بسته بود و نتوانستند یارگیری بکنند و تمام بازیکنان تیم بچه های  مدرسه فوتبال هستند که آقای بهاری، مدیرعامل تیم  آنها را دور هم جمع کرده بود. عمده بازیکنان ما هم آینده درخشانی خواهند داشت اما جوان هستند و این جوانی به شدت به تیم نود ارومیه آسیب می زند. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا نود   ارومیه شانسی برای ماندن در لیگ یک دارد یا خیر گفت: ما روز اولی که آمدیم برای حفظ تیم هیچ قولی ندادیم چون از روز اول هیچ شانسی برای نود ارومیه قائل نبودند و عملاً اعتقاد به سقوط داشتند‌ و قرارداد ما به خاطر عشق و عرقی که داشتیم برای برگشت تیم به لیگ یک بود و به نوعی ما برای لیگ دو برنامه ریزی کردیم. منتهی کوروسو امیدی داشتیم که نود ارومیه را در لیگ یک حفظ کنیم که همچنان این شانس وجود دارد و سرنوشت نود ارومیه دست خودش است و با بردن چهار بازی این تیم می‌تواند در لیگ دسته اول باقی بماند و به معجزه ای که در روز اول که به ۹۰ آمدم از آن صحبت کردم رخ بدهد بنابراین ما نا امید نیستیم‌. همیشه من حسرت این را دارم که ای کاش آن زمان که از چوکا جدا شدم به نود ارومیه می‌آمدم به جهت اینکه آن موقع هم می توانستیم امتیازات خوبی بگیریم و هم می توانستیم بازیکنان را به شخصیتی که نیاز است برسانیم و اجازه ندهیم تیم به آستانه سقوط برسد. روزی که آمدیم عملا تیم نود ارومیه در آستانه سقوط به لیگ دو بود و ما تصمیم گرفتیم هم شانسمان را امتحان کنیم و هم اینکه به مردم آذربایجان و ترک زبانعرق  داریم و همچنین دوستی که با آقای بهاری وجود دارد و او هم عاشق تیم نود ارومیه است و تیم را بلافاصله به صورت آسانسوری فصل آینده به لیگ یک برگردانیم‌

لطیفی در پایان افزود: نود  ارومیه شانس بسیار کمی دارد اما به کرات دیدن ایم تیم‌هایی که شانس کمی روی کاغذ دارند ولی  معجزه برایشان رخ می‌دهد که امیدوارم برای ۹۰ هم رخ بدهد و در لیگ دسته یک آزادگان بماند‌.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز