خبرگزاری کار ایران

ماجدی: امیدوارم هیات مدیره بار سنگین را از دوش تیم بردارند / مقابل گل گهر محکوم به برد هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۷۷۱

مربی تیم استقلال تهران در نشست خبری پیش از بازی برابر گل گهر سیرجان حضور پیدا کرد.

به گزارش ایلنا، فرشاد ماجدی در نشست خبری پیش از بازی با گل گهر سیرجان اظهار داشت: در مورد تیم گل گهر سیرجان باید عرض کنم که بعد از باشگاه سپاهان، ثروتمندترین باشگاه فوتبال ایران هستند و از پشتوانه مالی خوبی برخوردار هستند. بازیکنان خوبی مانند زکی پور منشا و سهرابیان را در اول فصل به خدمت گرفتند و در نیم فصل دوم هم همینطور تبریزی، شکاری را که بازیکنان خوبی هستند به خدمت گرفت.

او ادامه داد: بازی تیم گل گهر را آنالیز کردیم و نقاط قوت و ضعف آن‌ها را بررسی کردیم. با توجه به این موارد بتوانیم یک تاکتیک خوبی در بازی فردا انجام بدهیم و بتوانیم با تمرکز و تلاش بیشتر بتوانیم پیروز از میدان خارج شویم و سه امتیاز را کسب کنیم.

او درمورد اینکه این بازی به نوعی یک جنگ کسب سهمیه است، گفت: آنها رده چهارم هستند و نیم نگاهی به سهمیه دارند، بازیکنان خوبی را جذب کرده‌اند و در بازی فردا هر دو تیم برای پیروزی به میدان خواهند آمد اما ما محکوم به برد هستیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم. بازیکنان همدل و هم قسم شده‌اند که پیروز از زمین خارج شوند تا دل هواداران را شاد کنند.

مربی استقلال درباره عملکرد خط دفاعی این تیم همینطور گفت: خط دفاعی ما بسیار مستحکم است و هماهنگی لازم روز به روز بهتر می‌شود و به امید خدا این خط دفاعی فردا حملات گل گهر را خنثی می‌کند و با یک پیروزی بتوانیم برنده باشیم.

ماجدی درباره مصدومان و محرومان برای این بازی گفت: آقای غفوری و آقای مظاهری یک آسیب دیدگی جزئی دارند و باتلاش کادرپزشکی برای بازی فردا آماده می‌شوند.

او درخصوص انتخاب اعضای جدید هیات مدیره باشگاه عنوان کرد: در مورد هیات مدیره صحبت نمی‌کنم ولی به امید خدا بتوانند آرامش را دوباره به استقلال برگردانند و بار سنگینی که روی دوش کادرفنی و بازیکنان است، برداشته شود.

او همچنین در پایان درباره داور بازی فردا گفت: از آقای زاهدی فر تقاضا داریم که عادلانه قضاوت کنند و بدانند که اگر قضاوت درستی داشته باشند بازیکنان در زمین به او کمک خواهند کرد. بنده این را فراموش کردم هفته بعد هفته مبارزه با مواد مخدر است و شعار همه نه به اعتیاد مهم باشد و جوانان از مواد مخدر دوری کنند تا زندگی سالمی داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز