خبرگزاری کار ایران

استعفای نظری و عبدیان پذیرفته شد / معرفی اعضای جدید هیات مدیره باشگاه استقلال

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۵۶۹

حجت نظری و مهدی عبدیان از عضویت در هیات مدیره باشگاه استقلال تهران استعفا کردند.

به گزارش ایلنا، مجمع باشگاه استقلال در بیانیه ای ضمن پذیرش استعفای مهدی عبدیان و حجت نظری، آقایان پرویز مظلومی، علی اصغر ملکیان و داریوش دلفانی را به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره استقلال معرفی کرد. 

متن بیانیه مجمع باشگاه استقلال به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

مجمع شرکت فرهنگی ورزشی استقلال با تبریک میلاد با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات  آقایان مهدی عبدیان و حجت نظری در مدت حضور در هیئت مدیره با استعفای آنها موافقت و آقایان پرویز مظلومی، اصغرملکیان وداریوش دلفانی  را به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره شرکت فرهنگی - ورزشی استقلال منصوب نمود.

مجمع باشگاه استقلال انتظار دارد اعضای هیئت مدیره با همه توان ضمن شناسایی ظرفیتهای درآمد زایی و با استفاده از همه  امکانات موجود در باشگاه به رفع مشکلات و نیازهای کادر فنی اقدام و زمینه حضور پرقدرت باشگاه  استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی را فراهم آورده و در فصل نقل و انتقالات نیز با توجه به درخواست سرمربی محترم، نیازهای کادر فنی تیم را تامین کنند.

همچنین مجمع باشگاه از اهالی محترم رسانه، عموم پیشکسوتان عزیز و هواداران پر انرژی باشگاه استقلال و همه آنهایی که به هر نحوی می توانند به کاهش حاشیه های مخرب این باشگاه کمک کنند می خواهد در این مقطع حساس ضمن حفظ انسجام و ایجاد همدلی، هیئت مدیره، مدیرعامل و کادر فنی وبازیکنان عزیز باشگاه را یاری رسانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز