خبرگزاری کار ایران

برپایی اردوی مشترک ملی‌پوشان تکواندو ایران با بلژیک

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۴۲۶

با درخواست فدراسیون تکواندو بلژیک اردوی مشترک عبدالله صدیقی هوگوپوش پناهنده به این کشور با ملی پوشان تکواندو ایران در مرکز جهانی تکواندو از روز جمعه -4 تیرماه آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون تکواندو، با درخواست فدراسیون تکواندو بلژیک اردوی مشترک عبدالله صدیقی هوگوپوش پناهنده به این کشور با ملی پوشان تکواندو ایران در مرکز جهانی تکواندو کشورمان برگزار می‌شود.

تیم ملی تکواندو ایران که با ترکیب آرمین هادی پور، میرهاشم حسینی، سجاد مردانی، امیرسینا بختیاری، امیرمحمد بخشی، مهران برخورداری، محمدحسن پلنگ‌افکن، محمد صادق دهقانی، محمد مهدی عمادی و عرفان ناظمی از روز گذشته (سه شنبه - یکم تیرماه) تمرینات خود را آغاز کرده است، از روز جمعه - 4 تیرماه میزبان نماینده بلژیک خواهد بود.

عبدالله صدیقی به عنوان نماینده پناهندگان از طریق کمیته بین المللی المپیک (IOC) جواز حضور در بازی های المپیک توکیو را کسب کرده است؛ صدیقی تمرینات خود را زیر نظر علیرضا نصرآزادانی سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندو بلژیک پیگیری می‌کند که  با درخواست فدراسیون تکواندو این کشور و به منظور آمادگی بیشتر تمرین مشترک با تیم ملی ایران را برگزار می کند.

نصرآزادانی از مرداد 1397 به عنوان مربی هدایت تکواندوکاران بلژیکی را برعهده داشت که از سال 1399 نیز به عنوان سرمربی در این کشور فعالیت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز