خبرگزاری کار ایران

امامی: 4 کشتی گیر اعزامی به جام علی اف، راهی جام یاشاردوغو شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۳۳۷

محمد ابراهیم امامی گفت: 4 کشتی گیر که قرار بود به جام علی اف اعزام شوند، راهی جام یاشاردوغو شدند.

به گزارش ایلنا، سخنگوی فدراسیون در گفت و گو با فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: علیرغم پیگیری های فراوان از سوی فدراسیون کشتی به دلیل وجود برخی مشکلات شخصی و دانشجویی، فرآیند دریافت روادید ابوالفضل حاجی پور در وزن 65 کیلوگرم، بهمن تیموری در وزن 79 کیلوگرم و عباس فروتن در وزن 125 کیلوگرم برای حضور در جام علی اف روسیه با تأخیر مواجه و در نهایت ویزا برای این نفرات صادر نشد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این کشتی گیران می بایست در این رقابت ها بعنوان چرخه ی انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابت های جهانی 2021 نروژ شرکت می کردند، فدراسیون تصمیم گرفت این نفرات را به جام یاشاردغو اعزام کند.

سخنگوی فدراسیون کشتی تصریح کرد: بنابر این فدراسیون کشتی رایزنی های های خود را به جهت دریافت فوری پاسپورت کشتی گیران از سفارت انجام و در نهایت شب گذشته موفق شد تا مدارک کشتی گیران را دریافت نماید.

امامی افزود: همچنین با توجه به لزوم انجام چرخه ی انتخابی، فدراسیون تصمیم گرفت تا حمیدرضا زرین پیکر در وزن 79 کیلوگرم نیز ، به دلیل رقابت با بهمن تیموری، راهی جام یاشاردوغو شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با تمهیدات و پیش بینی هایی که فدراسیون کشتی انجام داد، بلافاصله بلیط این چهار کشتی گیر برای حضور در جام یاشاردغوی ترکیه تهیه شد و صبح امروز همراه با سایر نفرات راهی استانبول ترکیه شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز