خبرگزاری کار ایران

بیانیه باشگاه تراکتور:

منظور رسول خطیبی پرسپولیس نبود/ چرا از حضور تماشاگرانتان در ورزشگاه حرف نزدید

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۲۶۳

باشگاه تراکتور با صدور اطلاعیه‌ای به موارد مطرح شده در برنامه «شب‌های فوتبالی» واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، در متن اطلاعیه آمده است:

در پی انتشار مطالبی خلاف واقع طی روزهای اخیر و همچنین مطرح شدن مسائل به دور از واقعیت در برنامه تلویزیونی شب گذشته «شب‌های فوتبالی» باشگاه تراکتور در راستای تنویر افکار عمومی و شفاف‌سازی موضوعات مذکور، موارد ذیل را یادآور می‌شود.

در ابتدا لازم می‌دانیم اعلام کنیم باشگاه تراکتور همواره همکاری تنگاتنگی با اصحاب رسانه داشته و حتی در کوران مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، علی‌رغم سیاست‌گذاری قبلی با مساعدت مالک باشگاه و همکاری کادر فنی و بازیکنان، مصاحبه‌هایی را تهیه و در اختیار این برنامه قرار داده است.

اول- در خصوص هماهنگی برای گفت‌وگو با مدیریت باشگاه و سرمربی تیم، هیچ‌گونه هماهنگی قبلی از سوی عوامل این برنامه بر اساس روال مرسوم صورت نگرفته بود و روابط عمومی باشگاه صرفاً یک ساعت مانده به شروع برنامه در جریان موضوع قرار گرفت و پیگیری برای تحقق این خواسته میسر واقع نشد. گذشته از این، حق طبیعی هر باشگاه است که در مقاطعی برای حفظ آرامش و دوری از حواشی، از موضع‌گیری رسانه‌ای اجتناب کند.

دوم- مجری این برنامه در اظهاراتی عجیب و خلاف واقع، مدعی «تجمع بزرگ مقابل باشگاه تراکتور» شد که در نوع خود جالب‌توجه است. باشگاه تراکتور ضمن ابراز تعجب از این حجم از بی‌اخلاقی در رسانه ملی علیه تیمِ محبوب آذربایجان، اعلام می‌دارد که تراکتور هیچ حاشیه‌ای ندارد، مگر اینکه این عزیزان بخواهند این حواشی را برای تیم درست کنند. همان گونه که قبلاً نیز اعلام شده، موضوع نقد و انتقاد هواداران موضوعی درون خانوادگی است و همواره به دیده منت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

سوم- متأسفانه برنامه شب‌های فوتبالی علی‌رغم همکاری‌های صورت گرفته توسط باشگاه تراکتور با این برنامه، رویه‌ای مشابه یک برنامه دیگر در رسانه ملی را در پیش گرفته که پیش‌تر مورد تحریم این باشگاه قرار گرفته است. طبعاً این‌گونه رفتارها منجر به رقم خوردن سرنوشت آن برنامه رنگی برای برنامه شب‌های فوتبالی نیز خواهد شد.

چهارم- در خصوص موضع‌گیری باشگاه پرسپولیس و همچنین اظهارات معاون اجرایی محترم این باشگاه علیه باشگاه و سرمربی تیم تراکتور، یادآور می‌شود: همان‌طور که در مصاحبه بعد بازی آقای رسول خطیبی نیز درج شده، منظور سرمربی تراکتور در جریانات بازی سوپرجام، باشگاه پرسپولیس نبود. آقای رسول خطیبی در مصاحبه مذبور حتی به پرسپولیس تبریک هم گفته که این اقدام در کشورمان اقدامی کم سابقه است. خطاب و مقصود سرمربی تیم فوتبال تراکتور، عواملی است که از چند روز مانده به دیدار سوپرجام، تمرکز اعضای تیم را به هم زدند که نمونه بارز آن انتشار خبرهای کذب درمورد بازیکنان تراکتور بود.

پنجم- یکی دیگر از این موضوعات این است که باشگاه تراکتور در دیدار رفت لیگ برتر مقابل پرسپولیس که با فوت مرحوم علی انصاریان مصادف شد، به رسم میهمان‌نوازی از حق طبیعی خود گذشت و با پوشیدن پیراهن مشکی تیم پرسپولیس موافقت کرد. امّا تیمِ میزبان در بازی سوپر جام که تک بازی و خارج از مسابقات لیگ است و تیم تراکتور به مناسبت فوتِ نخستین کاپیتان خود عزادار بود، پیرو مکاتبه قبلی با سازمان لیگ قصد داشت به جهت ادای احترام به پیشکسوت خود، با پیراهن‌های مشکی رنگ به میدان برود که باشگاه پرسپولیس با این موضوع مخالفت کرد و باعث تغییر شبانه طرح لباس‌های تیم شد.

ششم - دوستان عزیزی که بعد از بازی سوپرجام به دنبال ابعاد حواشی مختلف این بازی هستند، چرا از حضور هواداران تیم دولتی در ورزشگاه حرفی نمی‌زنند؟ افرادی که تحت عنوان عوامل برگزاری در سکوها و حتی جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی حضور داشتند و با هر موقعیت تیم حریف بالا و پایین می‌پریدند.

با کنار هم قرار دادن همه این موارد، به ذهن هر انسانی خطور می‌کند که شاید عواملی در پشت صحنه حضور دارند که به دنبال جلوگیری از موفقیت تیم محبوب تراکتور هستند که با هزینه خصوصی اداره می‌شود و بی‌تردید این بیراهه فرجامی خوشایند برای فوتبال کشورمان نخواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز