خبرگزاری کار ایران

بختیاری زاده: استقلالی‌ها با اتحاد باید استقلال را نجات بدهند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۱۸۳

پیشکسوت استقلال نسبت به رفتار مدیران این باشگاه موضع گرفت و از وضعیت موجود در این باشگاه گلایه کرد.

به گزارش ایلنا، سهراب بختیاری زاده درباره حواشی باشگاه استقلال تهران اظهار داشت: عوامل زیادی وجود دارد، گفته می‌شود که مشکل آقای مددی نیست و ایشان مثل مدیران قبلی آمدند و تشریف می‌برند و در مجموعه دیگری کارشان را دنبال می‌کنند اما اینکه مجموعه باشگاه ضربه می‌خورد و مشکلات اضافه می‌شود، طرفداران استقلال بیشتر به خاطر اتفاقاتی که رخ می‌دهد عصبانی باشند. 

او ادامه داد: اینکه قهرمانی به دست نمی‌آید در کنار این عدم نتیجه‌گیری خیلی از باشگاه‌ها در جهان می‌توانند به فعالیت خود ادامه بدهند چون شرایط باشگاه‌داری آنها استاندارد است و کیفیت لازم را دارند چون در بخش‌های دیگر موفق هستند. سال‌هاست که عدم ثبات مدیریتی به پیکره استقلال ضربه زده و این متاسفانه همچنان ادامه دارد.

بختیاری زاده افزود: در فوتبال ما متاسفانه افرادی مانند آقای علی نژاد یا شخص وزیر را در نظر می‌گیریم و ایشان طی شش هفت ماه چهار پنج مدیرعامل انتخاب کردند که هیچکدامشان نتوانست کار اصولی را در باشگاه استقلال جا بیندازد، جالب اینجاست که کسی هم در این خصوص جوابگو نیست؛ خیلی راحت مثلا فردا آقای مددی می‌روند و یک شخص دیگر می آیند.

پیشکسوت استقلال بیان داشت: یک جمله‌ای الکس فرگوسن دارد که یک جلسه بیست دقیقه داشتیم، در آن جلسه خیلی به ما کمک می‌کرد و الان دوست دارم این جمله را به بازیکنان استقلال انتقال بدهم. مجیدی گفت حتما باید برنده باشد و امیدوارم که همینطور باشد. فرگوسن در خاطراتش می‌گفت: به بازیکنانم گفتم تمام اروپا می‌خواهند ما قهرمان نشویم ولی ما باید اتحاد بیشتر داشته باشیم و بیشتر تلاش کنیم تا قهرمان شویم. چیزی که می‌تواند استقلال را نجات دهد خود استقلالی‌ها هستند و هر اندازه که سومدیریت باشد ما باید همه استقلالی‌ها اتحاد داشته باشیم تا این مسائل را پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز