خبرگزاری کار ایران

نقش ویژه فروزان در پیروزی شاگردان نکونام (تصاویر)

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۱۵۴

فروزان با ثبت نهمین کلین شیت خود در لیگ بیستم نقش پررنگی در پیروزی فولاد در دربی خوزستان داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در چارچوب دیداری معوقه از هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر خلیج فارس، در دربی خوزستان فولاد موفق شد با گل های شیمبا و فرشاد احمدزاده با نتیجه 2 بر صفر نفت مسجد سلیمان را شکست دهد و فاتح دربی خوزستان شود.

فولاد درحالی در این بازی موفق شد نفت مسجد سلیمان را شکست دهد که محسن فروزان سنگربان این تیم موفق به ثبت نهمین کلین شیت خود در لیگ بیستم شد و نقش پررنگی در پیروزی شاگردان نکونام در این بازی حساس داشت.

در دقیقه 72 این بازی یک پاس از قربانی به پشت مدافعین فولاد ارسال شد و شاه عباسی در دفع آن مرتکب اشتباه بدی شد که توپ به فرید بهزادی کریمی رسید و او با فروزان تک به تک شد که پس از عبور دادن توپ از گلر فولاد، با خطای فروزان متوقف شد و رضا عادل داور مسابقه یک ضربه پنالتی به سود نفتی ها اعلام کرد و محین فروزان را با کارت زرد جریمه کرد.

در ادامه خود بهزادی کریمی پشت این توپ قرار گرفت و ضربه اش را خیلی آرام به سمت چپ فروزان زد و گلر فولادی ها نیز به خوبی پنالتی بهزادی کریمی را مهار کرد تا دروازه فولاد بسته باقی بماند

اما این پایان کار نبود. در دقیقه 89 این بازی محمد مهدی محبی صاحب توپ شد و از پشت محوطه جریمه با شوت دیدنی توپ را به سمت دروازه فولاد رونه کرد که فروزان با یک عکس العمل تماشایی توپ را از زیر طاق دروازه بیرون کشید تا باز هم ناجی دروازه فولادی ها باشد.

هرچند در پایان این بازی فروزان با توجه به دریافت چهارمین کارت زرد خود در این فصل بازی حساس فولاد در برابر سپاهان را از دست داد.


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز