خبرگزاری کار ایران

پیش نمایش مسابقات سه شنبه یورو 2020: نوبت به گروه D رسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۶۴۹

امروز تکلیف گروه D مسابقات یورو 2020 مشخص می‌شود.

به گزارش ایلنا، تکلیف تیم‌های شرکت کننده در گروه D مسابقات یورو 2020 امشب مشخص می‌شود. در دو بازی همزمان امشب انگلیس به مصاف چک می‌رود و کرواسی هم میزبان اسکاتلند خواهد بود.

ساعت 23:30: جمهوری چک و انگلیس (گروه D ، لندن)

کسب یک تساوی صعود هر دو تیم را برای شرکت در مرحله بعدی مشخص خواهد کرد اما انگلیس تمایل دارد برای صدرنشینی در ومبلی برنده باشد و صعود مقتدرانه‌ای را جشن بگیرد. آن‌ها همچنین خواهان بهبود آمار خود هستند: انگلیس با وجود 14 کلین شیت در 18 بازی اخیر خود، از زمان آغاز مسابقات ابتدای ماه در چهار بازی تنها سه گل به ثمر رسانده‌اند. انگلیس در سال 2019 با هت‌تریک رحیم استرلینگ یک پیروزی 5 بر صفر را جمهوری چک جشن گرفته بود. لوکاس ماسوپوست وینگر چک درباره آن مسابقه می‌گوید: "بعد از شکست، ما به آینه نگاه کردیم. این به نوعی یک نقطه عطف بود." در حقیقت، آ‌ن‌ها سپس در خانه 2 بر یک سه شیرها را پشت سر گذاشتند و اعتماد به نفس را برای این دیدار افزایش دادند.

آمار کلیدی: رکورد بازی خارج از خانه جمهوری چک برابر انگلیس یک تساوی و دو شکست است. آن‌ها با در نظر گرفتن نتایج خود به عنوان چکسلواکی، هرگز انگلیس را در خاک انگلیس شکست نداده‌اند و از هشت مسابقه خود فقط دو مسابقه را با تساوی به پایان رسانده‌اند.

ساعت 23:30: کرواسی مقابل اسکاتلند (گروه D ، گلاسگو)

آیا اسکاتلند پس از تساوی چشمگیر خود مقابل انگلیس، می‌‌تواند به خانه بازگردد، برنده شود و به طور بالقوه کاری را انجام دهد که هرگز در ده تورنمنت قبلی موفق نشده است - از مرحله گروهی عبور کند؟ اگر انگلیس شکست بخورد، اسکاتلند همچنان می‌تواند با اختلاف گل دوم شود و همچنین کرواسی در صورت پیروزی و شکست چک، هر دو تیم امیدوارند که چهار امتیاز حداقل برای پایان یافتن به عنوان یکی از چهار تیم برتر در رده سوم کافی باشد.

نشانه‌ها برای کرواسی کاملاً مثبت نیستند. در هر پنج مورد قبلی که آن‌ها در آخرین مسابقه گروهی خود در یک تورنمنت بزرگ نیاز به پیروزی داشتند، شکست خورده‌اند. به این دلیل، آن‌ها از زمان تساوی یک بر یک مقابل چک فقط به آینده نگاه کرده‌اند. برونو پتکوویچ، مهاجم کرواسی می‌گوید: "فکر کردن در مورد گذشته غیرضروری است. کاری که اکنون انجام می‌دهیم این است که از نظر جسمی و تاکتیکی خود را برای این مسابقه آماده کنیم."

آمار کلیدی: اسکاتلند در پنج مسابقه قبلی خود مقابل کرواسی شکست ناپذیر است و در این حین دو پیروزی و 3 تساوی کسب کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز