خبرگزاری کار ایران

استیلی: شرایط تیم‌هایی که می‌توانیم با آنها بازی کنیم محدود است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۵۸۱

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران از شرایط آماده سازی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، حمید استیلی بعد از جلسه هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار کرد: درباره بازی‌های تدارکاتی تیم ملی و البسه تیم ملی و برنامه‌ریزی اردوها و سفر به آنکارا برای گرفتن ویزای کانادا و سفر به ونکور صحبت کردیم.

او همچنین گفت: به دنبال دومین بازی هستیم و تیمی از قاره آمریکا انتخاب شده و مذاکرات در حال انجام است. برای بازی اول تا به حال 48 هزار بلیت فروشی شده است. شرایط تیم‌هایی که می‌توانیم با آنها بازی کنیم محدود است. قرار بود با نیوزیلند و آلبانی در قطر بازی کنیم که نیوزیلند را آقای اسکوچیچ مخالفت کرد و قرار شد با کانادا بازی کنیم. سفر ما به کانادا درازمدت است و سعی می‌کنیم دومین بازی را در آنجا انجام بدهیم. آقای اسکوچیچ فردا می‌آیند و برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوالی که چرا در ابتدا قول برگزاری بازی با برزیل و آرژانتین داده شد اما الان به این وعده عمل نشد هم گفت: ما هیچ قولی نداده بودیم. ما به طور مستقیم با آرژانتین و برزیل هیچ مکاتبه‌ای نداشتیم. با یک شرکت که کارهای برزیل و آرژانتین را انجام می‌دهد ارتباط داریم و قرار است بعد از جام‌جهانی صحبت کنیم. شرکت‌هایی که بازی‌های این تیم‌ها را هماهنگ می‌کنند، اسپانسرشان تلویزیون خصوصی است اما تلویزیون ما خصوصی نیست و باید از بخش‌های دیگر اسپانسری به دنبال این موضوع باشیم.

حجم ویدیو: ۱۰.۵۸M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۴۰ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز