خبرگزاری کار ایران

یورو ۲۰۲۰

فنلاند صفر - بلژیک 2؛ صعود شیاطین سرخ با سه برد متوالی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۴۴۸

تیم ملی فوتبال بلژیک با برتری ۲ بر صفر برابر فنلاند به عنوان صدرنشین به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های اروپا صعود کرد.

به گزارش ایلنا، در جریان هفته سوم مرحله گروهی جام ملت‌های اروپا، از گروه B، تیم ملی فوتبال بلژیک از ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف فنلاند رفت و در نهایت این دیدار در نهایت با برتری ۲ بر صفر بلژیک به پایان رسید.

در نیمه نخست این دیار قرمز پوشان بلژیک تلاش زیادی انجام دادند تا با عبور از دفاع متراکم فلاند دروازه این تیم را باز کنند اما عملکرد خوب فلاند اجازه نداد بلژیکی‌ها خیلی در ایجاد موقیت گل  موفق باشند.

اما در نیمه دومم شرایط تغییر کرد و بلژیک با روی آوردن به سمت شوت زنی از پشت محوطه جریمه و کارهای ترکیبی در کناره‌ها فرصت‌های خوبی برای گلزنی به دست آورد که با واکنش خوب دروازه‌بان فنلاند فرصت‌ها یکی پس از دیگری از دست رفت. در دقیقه ۶۵ روی پاس کوین دی بروین، روملو لوکاکو درون محوطه جریمه فنلاند به توپ رسید و با یک شوت پای راست دروازه را باز کرد اما بعد از بازبینی صحنه توسط کمک داور ویدئویی، گل به دلیل آفساید، مردود اعلام شد.

در دقیقه ۷۵ توپ روی دروازه فنلاند ارسال شد و هاردسکی مدافع فنلاند به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

در ادامه روملو لوکاکو نیز توانست گلزنی کند و سومین گل خود در این رقابت ها را به ثمر رساند تا بلژیک این دیدار را ۲ بر صفر پیروز شود. 

با این پیروزی بلژیک ۹ امتیازی شد و به عنوان تیم صدرنشین گروه B، راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز