خبرگزاری کار ایران

یورو ۲۰۲۰

مقدونیه صفر - هلند 3؛ پیروزی لاله های نارنجی در شب دبل واینالدوم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۴۲۹

تیم ملی هلند با کسب سومین برد در سومین دیدار مرحله گروهی به مرحله بعدی یورو ۲۰۲۰ صعود کردند.

به گزارش ایلنا، در چارچوب رقابت‌های هفته سوم گروه C یورو ۲۰۲۰، امشب از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تیم‌های مقدونیه شمالی و هلند در ورزشگاه یوهان کرایوف به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی ۳ بر صفر هلند به پایان رسید.

گل‌ها: ممفیس دپای (دقیقه ۲۴) و جورجینیو واینالدوم (دقایق ۵۱ و ۵۸) برای هلند

مقدونیه: استول دیمیتریوفسکی، استفان ریستوفسکی، دارکو ولکوفسکی، ویسار موسلیو، ازگیان آلیوسکی، انیس باردی (۷۸- استویانوفسکی)، آریان آدمی (۷۹- نیکولوف)، ایوان تریکوفسکی (۵۶- چرلینوف)، الیف الماس، الکساندر ترایکوفسکی (۶۸- فرهان حسنی) و گوران پاندف (۶۸- کاستادینوف)

هلند: مارتن استکلنبرگ، پاتریک فن‌آنهولت، دالی بلیند، مایتس دلیخت، استفان دفرای (۴۶- تیمبر)، دنزل دامفرایس (۴۶- برگهویس)، رایان گراونبرخ، جورجینیو واینالدوم، فرنکی دیونگ (۷۹- گاکپو)، دنیل مالن (۶۶- پرومس) و ممفیس دپای (۶۶- وگهورست)

هلند که با دو برد در دو بازی اول صعودش را قطعی کرده بود با توجه به بازی‌های سنگین مرحله حذفی در این بازی به تصمیم فرانک دی بوئر چند بازیکن اصلی‌اش نیمکت نشین بودند. با این وجود اما مقدونیه برابر این هلند هم حرفی برای گفتن نداشت و چه در نیمه نخست و چه در نیمه دوم این شاگردان فرانک دی بوئر بودند که حاکم مطلق توپ و میدان بودند و به راحتی از سد مقدونیه گذشتند.

بدین ترتیب هلند نیز مانند ایتالیا با کسب ۹ امتیاز به عنوان تیم نخست مرحله گروهی به دور بعد صعود کرد و مقدونیه شمالی با ۳ شکست متوالی شاید ضعیف‌ترین تیم جام لقب بگیرد.

۱-۰ (دقیقه ۲۴- هلند) - در یک ضد حمله بسیار سریع از سوی هلندی‌ها، توپ در محوطه جریمه با پاس عرضی مالن و ضربه نهایی دپای به گل اول هلند تبدیل شد.

۰-۲ (دقیقه ۵۱- هلند) - دپای که پشت مدافعان مقدونیه صاحب توپ شده بود با ارسالی در دهانه دروازه زمینه ساز گلزنی واینالدوم شد.

۰-۳ (دقیقه ۵۸- هلند) - دپای با یک پاس در عمق در موقعیت تک به تک دروازه را نشانه گرفت اما دروازه‌بان توپ را برگشت داد که توپ برگشتی این بار توسط واینالدوم تبدیل به گل شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز