خبرگزاری کار ایران

دبیر فدراسیون تنیس : بودجه بانوان و آقایان به صورت مساوی تقسیم شده است / جوانان در آینده ساختار تیم ملی را تشکیل می دهند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۳۰۵

فرزین ضیا آذری با تاکید بر توجه یکسان به برنامه های آقایان و بانوان اهمیت توسعه این رشته در ابعاد مختلف را مورد توجه قرار داد.

به گزارش ایلنا، فرزین ضیا آذری دبیر فدراسیون تنیس کشورمان در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون گفت: خوشبختانه مجمع سالیانه فدراسیون تنیس به خوبی و با حداکثر نفرات در محل وزارت ورزش برگزار شد .

وی افزود: یکی از اقدامات فدراسیون اختصاص بودجه به صورت تساوی در بخش بانوان و آقایان در قسمت های تیم های ملی و مسابقات بود.،

وی در پاسخ به وضعیت تیم های ملی کشورمان گفت: در حال حاضر اردوی آماده سازی تیم های ملی تنیس کشورمان در ۲ بخش دختران و پسران در زمین های مجموعه ورزشی شهید شیرودی و استقلال در حال برگزار است.

تیم ملی مردان ایران خود را برای حضور در رقابت های دیویس کاپ که شهریور ماه سال جاری در ترکمنستان برگزار می شود آماده می کند و تیم بانوان نیز دومین مرحله اردوی آماده سازی خود را جهت شرکت در رقابت های بیلی جین کینگ که مرداد ماه در سریلانکا برگزار می شود در تهران برپا کرده است.

ضیا آذری افزود: در دومین مرحله اردوی آماده سازی بانوان ۵ بازیکن حضور و در اردوی آمادگی مردان ۱۴ تنیسور حضور دارند که پس از این مرحله و در بخش آقایان ۸ نفر برتر معرفی می شوند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه تیم ملی آقایان در وضعیت بسیار خوبی به سر می برد و تیم ملی بانوان نیز که به تازگی مرحله دوم اردوی خود را برپا کرده است تمرینات آنها تا ۸ تیر ماه پیگیری می شود.

در بخش آقایان و در مرحله اول انتخابی تیم ملی ۷۳ بازیکن مستعد حضور داشتند و‌ خوشبختانه میانگین سنی بازیکنان به زیر ۲۰ سال رسیده است و امیداریم در آینده در تیم ملی شاهد ساختاری از بازیکنان جوان باشیم .

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه تیم ملی مردان دارای شرایط بسیار خوبی است امیدوار به کسب نتیجه خوبی هستیم و در بخش بانوان نیز هر ۵ بازیکن جز بهترین ها هستند و امیدواریم در این بخش نیز عملکرد قابل قبولی را شاهد باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز