خبرگزاری کار ایران

یارمحمدی: تیم ملی 18 شهریورماه به مسابقات جام جهانی اعزام می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۲۲۹

رئیس دپارتمان فوتسال در خصوص اردوهای تیم ملی فوتسال قبل از جام جهانی لیتوانی توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایلنا،لیلا یارمحمدی، رئیس دپارتمان فوتسال درخصوص برنامه ها و اردوهای آماده سازی تیم ملی فوتسال تا شروع رقابتهای جام جهانی لیتوانی 2021 عنوان کرد: با توجه به ارائه برنامه های کادر فنی تیم ملی اردوهای آماده سازی ملی پوشان به صورت منظم در حال برگزاری و پیگیری است. تا پیش از آغاز مسابقات فصل جدید لیگ برتر بازیکنان دو مرحله اردوی تدارکاتی را به ترتیب در تاریخ های 2 تا 6 تیرماه و 9 تا 15 تیرماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می کنند.

وی در ادامه با اشاره به آغاز مسابقات لیگ برتر فوتسال گفت: مسابقات لیگ برتر فصل از روز پنجشنبه 7 مردادماه مصادف با عید سعید غدیرخم آغاز می شود. برهمین اساس بازیکنان از 15 تیرماه لغایت 22 مردادماه در اختیار باشگاهها قرار می گیرند. بعد از پایان هفته چهارم طبق برنامه ای که کادر فنی تیم ملی فوتسال به ما ارائه کرده، بلافاصله از 22 مردادماه تا پیش از اعزام تیم ملی به مسابقات جام جهانی اردوی آماده سازی ملی پوشان در تهران پیگیری می شود. برنامه اردوهای تیم ملی فوتسال به صورت مدون برگزار می شود.

رئیس دپارتمان فوتسال از دعوتنامه فدراسیون بلاروس برای انجام دو بازی دوستانه خبر داد و گفت: فدراسیون فوتبال از تیم ملی فوتسال کشورمان دعوت کرده از 28 آگوست تا اول سپتامبر برای انجام دو دیدار دوستانه به این کشور سفر کند. فدراسیون فوتبال در حال پیگیری و برنامه ریزی برای برگزاری این دو بازی تدارکاتی است و در صورت قطعی شدن این امر، از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اطلاع رسانی خواهد شد.

یارمحمدی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه پروازی که فدارسیون جهانی فوتبال (فیفا) به ما ارائه کرده است، تیم ملی فوتسال 9 سپتامبر (18 شهریورماه) به محل برگزاری مسابقات جام جهانی اعزام می شود.

گفتنی است، نهمین دوره مسابقات جام جهانی فوتسال از ۲۱ شهریور تا ۱۱ مهر ۱۴۰۰ به میزبانی کشور لیتوانی برگزار می‌شود و تیم ملی فوتسال کشورمان در گروه ششم این رقابتها با آرژانتین، آمریکا و صربستان هم‌گروه است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز