خبرگزاری کار ایران

استرلینگ از وضعیت خود در منچسترسیتی راضی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۰۷۷

به نظر می رسد مهاجم انگلیسی منچسترسیتی از وضعیت خود در این تیم رضایت ندارد.

به گزارش ایلنا، رحیم استرلینگ مهاجم تیم ملی انگلیس در باشگاه منچسترسیتی و زیر نظر پپ گواردیولا توانست سطح بازی خود را به شکل قابل توجهی ارتقا دهد و در سه فصل پیاپی بیش از 20 گل برای آبی آسمانی پوشان شهر منچستر به ثمر برساند اما او در این فصل تنها 14 کل زد و در بسیاری از بازی های این فصل تیمش نیمکت نشین بود.

این در حالی است که او در تیم ملی کشورش یکی از مهره های کلیدی سه شیرها است و در تمام بازی های کشورش به میدان می رود. حال استرلینگ در گفتگویی گفته است که بابت نیمکت نشینی در منچسترسیتی بسیار ناراحت است. او در این باره گفت:

 مساله شادی است. لذت بردن از فوتبال. این چیزی است که در حال حاضر در تیم ملی آن را حس می کنم. اگر بازی نکنید، خوشحال هم نیستید. من این طوری هستم. از وقتی یک بچه کوچک بودم، همین حس را داشتم. اگر بازی کنم خوشحالم و اگر بازی نکنم ناراحتم.

انگلیس در بازی اول خود با تک گل استرلینگ به پیروزی رسید اما در بازی بعد به تساوی بدون گل دست پیدا کرد تا انتقادات زیادی به ساوتگیت شود اما استرلینگ می گوید بازیکنان در اردو از این حواشی و انتقادات به دور هستند. او در این باره گفت:

 در مجموع فکر می کنم واکنش رسانه ها بیش از حد بود. بیشتر حس می کنم ترس هایی که وجود دارد، در بیرون از اردو، بیشتر از درون آن است. بازیکنانی که در چند تورنمنت بوده اند و تجربه زیادی دارند سعی می کنند، به بقیه کمک کنند. هیچ کس را در اردو ندیده ام که تحت فشار باشد.بهترین کاری که می توانیم بکنیم، تمرکز روی زمین تمرین است. نباید به نوشته های روزنامه ها و صحبت های کارشناسان توجه داشته باشیم. برای ادامه تورنمنت باید همین کار را بکنیم. هر چقدر بیشتر به شایعات بیرون اردو توجه کنیم، بیشتر تحت تاثیر قرار می گیریم. هر چقدر کمتر به این حواشی توجه کنیم به عنوان یک بازیکن و هم به عنوان یک تیم بهتر است. نمی خواهم بگویم جو بیرون منفی است اما نمی خواهیم هیچ منفی نگری را به اردو راه دهیم تا عملکرد و روحیه مان افت کند.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز