خبرگزاری کار ایران

نیما انتظاری:

بازی رفت اولین گل را به فولاد زدم/ به سقوط فکر نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۷۵۵

نیما انتظاری درباره شرایط تیم نفت مسجد سلیمان گفت: مشکلات مالی را فراموش کرده ایم و فعلا تمرکزمان به بازی مقابل فولاد خوزستان است.

نیما انتظاری بازیکن نفت مسجد سلیمان درباره تعطیلات لیگ برتر در گفتگو با ایلنا اظهار داشت: بخشی از اردوی آماده سازی ما در تهران بود و شرایط نسبتا خوبی داشتیم. 10 روز مانده به بازی‌ها به مسجد سلیمان آمدیم تا هم با شرایط آب و هوایی آشنا شویم و هم برای بازی با فولاد خوزستان که در اهواز است، آماده شویم.

او ادامه داد: از جانب بازیکنان و کادرفنی اوضاع خوب است اما متاسفانه از جانب باشگاه اوضاع خیلی خوب نیست. بازی تدارکاتی نداشتیم، چون اکثر تیم‌های لیگ درگیر بازی‌های دوستانه در تورنمنت بودند و آقای فکری اعتقاد داشتند شرایط به آن صورت نیست که با تیم‌های پایین‌تر بازی کنیم. ایشان معتقد بودند باید حریف تدارکاتی ما در حد یک تیم لیگ برتری باشد.

هافبک نفت مسجد سلیمان در ادامه با اشاره به شرایط اقتصادی باشگاه گفت: ما با توجه به تمام مشکلات و دریافتی‌های کمی که داشتیم واقعا بسیار کم از مسائل مالی صبحت کردیم. از مردم این شهر خجالت می‌کشیم و تمام تلاش ما برای خوشحالی این هواداران است. در سطح لیگ برتر باید حمایت هم لیگ برتری باشد. با این شرایط تمام تمرکز ما به بازی مقابل فولاد خوزستان است چراکه در درجه اول تیم نتیجه بگیرد و بعد از آن هم آبروی خودمان است. هرچقدر هم که ما به این مسائل فکر نکنیم ولی در سطح فوتبال حرفه‌ای چنین مواردی به تمرکز تیم آسیب می‌زند. ما هر زمان دریافتی داشتیم، یک سری معضلات بوده، یک سری راضی بودند و یک سری ناراضی چراکه نوع تقسیم وخرج کردن پول مدیریت نمی‌شود و این به کل تیم آسیب می‌زند.

بازیکن نفت مسجد سلیمان در خصوص بازی با فولاد خوزستان همینطور گفت: نزدیک بازی است و همه مشکلات را فراموش کرده‌ایم تا نتیجه خوبی بگیریم و امیدوارم بعد از بازی اتفاقات بهتری رقم بخورد. ما با تمام توان تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین نتایج را بگیریم و می‌توانیم به رتبه‌های بالای جدول دست پیدا کنیم. به سقوط فکر نمی‌کنیم و دل مردم و هواداران نفت مسجدسلیمان را شاد کنیم.

انتظاری همینطور درخصوص شرایط بازی مقابل تیمی که برای گرفتن سهمیه تلاش می‌کند، گفت: فولاد تیم سازمان یافته و خیلی قدرتمندی است که کادر فنی خیلی خوبی دارد. بازی دشواری پیش رو داریم ولی ما نشان دادیم مقابل سپاهان و پرسپولیس و هر تیم لیگ برتر که مدعی باشد، تیم دست و پا بسته‌ایی نیستیم. امیدوارم بهترین عملکرد را داشته باشیم و با نتیجه‌ای که به نفعمان است از زمین خارج شویم.

بازیکن تیم نفت درباره حریف خوزستانی‌شان اضافه کرد: خط هافبک فولاد از همه خطوط دیگر این تیم قوی‌تر است. آنها بازیکن‌های باکیفیت‌تری دارند و این تقابل‌ها جلوی بازیکن‌های خوب برای ما شیرین است.

هافبک نفت مسجد سلیمان درخصوص بازی رفت و گلزنی‌اش همچنین توضیح داد: بازی رفت اولین گل را به فولاد زدم واین موضوع انگیزه‌ام را چندین برابر می‌کند و تمام تلاشم را می‌کنم در این بازی هم گلزنی را تکرار کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز