خبرگزاری کار ایران

مصطفوی: ما واقعا در شرایط آچمزی هستیم/ یک لشگر مصدوم و محروم داریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۶۸۸

مربی تیم استقلال در نشست خبری بازی با پدیده حضور پیدا کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، صالح مصطفوی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل شهرخودرو مشهد اظهار داشت: یک بازی عقب افتاده است و فکر می‌کنم هر دو تیم شناخت خوبی از هم دارند. طی 20 روزی که فرصت بود ما یکسری کارهای آماده سازی داشته باشیم بنابر دلایلی مختلف شرایطی که باید فراهم می شد تا در آرامش تمرین کنیم، آماده شویم متاسفانه فراهم نشد و صحبت هایی که شد برای انعکاس شرایط بد موجود در باشگاه ظاهرا به مذاق آقایان خوش نیامده و به گفته آقای مجیدی ما در شرایط آچمزی قرار داریم.

او اضافه کرد: حرف بزنیم اتفاقی نمی افتد و هیچ یکی از مشکلات حل نمی شود. اگر به هوادار بگوییم که در جریان باشد باز هم از جانب دوست و دشمن سرزنش می شویم. در شرایطی قرار گرفتیم که واقعا در شان باشگاه بزرگ استقلال تهران نیست. در شان هواداران میلیونی تیم نیست و فقط در شرایط بسیار سخت تمام تلاشمان را بازیکنان و کادرفنی انجام می دهیم که بتوانیم با وجود تمام مشکلاتی که در این روزها وجود دارد، تمرکز کنیم و بتوانیم یک عملکرد در خور شان باشگاه را داشته باشیم هر چند که کار بسیار سختی است.

مربی استقلال افزود: بازیکنان در شرایط بدی هستند و خودم را وقتی جای مرادمند می گذارم نمیدانم که چطور تمرکز دارد و تمرین می کند. شرایط بد است و امیدوارم یک فکر اساسی برای استقلال شود. نه به خاطر نفر خاصی، به خاطر نام بزرگ استقلال و اینکه شرایطی که ایجاد شده واقعا در شان باشگاه استقلال نیست. حداقل شرایطی را فراهم کنند که ما در رقابت با تیم های نیمه پایین جدول از شرایط برابری برخوردار باشیم تا بازی برابری انجام بدهیم.

مصطفوی درباره رویارویی با مهدی رحمتی و کادرفنی استقلالی تیم شهرخودرو عنوان کرد: عزیزان بزرگان و پیشکسوتان باشگاه استقلال در شهرخودرو فعال هستند، من احترام ویژه ای برای آنها قائل هستم و می دانم که شناخت خوبی از تیم ما دارند. ما هم در حد توان شناختی از تیم شهرخودرو پیدا کردیم و امیدواریم با تمام مسائل حاشیه ای فردا فوتبال خوبی را مقابل تیم شهرخودرو به نمایش بگذاریم.

او همچنین درباره رویارویی با امین قاسمی نژاد،‌ هدف نقل و انتقالات زمستانی استقلال گفت: بارها صحبت شده در این خصوص. باشگاه ما نتوانست این بازیکن را جذب کند و بالاخره بازیکنی بوده که مورد نظر کادرفنی بوده و شهرخودرو بازیکنان خوبی دارد و سرآمدش هم آقای قاسمی نژاد است و امیدوارم فردا با وجود این بازیکنان باکیفیت هواداران هر دو تیم بازی خوبی را تماشا کنند.

صالح مصطفوی درباره غایبان این بازی گفت: یک لشگر مصدوم و غایب داریم. بچه هایی که مشکل دارند زیاد است. شیخ دیاباته بلیت و ویزایش فراهم نشد و با خانواده تا ترکیه آمد. آقای میلیچ مصدوم هستند. آقای اسماعیلی، موسوی، شجاعیان هم مصدوم هستند. چند بازیکن امید چند روزی با تیم تمرین کردند و بازیکنان خیلی خوبی هم هستند و امیدواریم که با نفرات کامل در تمرینات شرکت کنیم.

او همینطور در پایان گفت: آرزو می‌کنم این شرایطی که به باشگاه تحمیل شده روی نتایج تیم در مسابقات تاثیرگذار نباشد تا افرادی که این شرایط را به تیم تحمیل کردند به اهدافشان نرسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز