خبرگزاری کار ایران

گرایی: تعویق المپیک به ضرر بعضی‌ها شد و برای یک عده خوب شد/ برای من این تاخیر در برگزاری خوب بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۶۶۴

قهرمان کشتی فرنگی عقیده دارد تعویق زمان برگزاری المپیک به سود او بوده است.

محمد علی گرایی قهرمان کشتی فرنگی جهان و انتخابی المپیک 2021 توکیو در گفتگو با ایلنا درخصوص شرایط اردوها تصریح کرد: حدودا 12 اردو را پشت سر گذاشتیم و حدود 3 اردوی دیگر داریم تا المپیک توکیو و اردوهای آخر دشوار تر هست امیدوارم که بتوانیم این ها را هم پشت سر بگذاریم و بتوانیم بهترین نتیجه را بدست آوریم.

قهرمان کشتی فرنگی درباره کسب سهمیه المپیک گفت: تقریبا دو سال می‌گذرد من 2019 سهمیه بازی های المپیک را در شهر نور سلطان قزاقستان کسب کردم و وهمه ی حریف ها را هم آنالیز کردیم در این زمان و امیدوارم بتوانیم نقطه ضعف های خودمان را هم پوشش بدهیم وبتوانیم نتیجه بگیریم.

وی در مورد تعویق المپیک بیان کرد: به ضرر بعضی ها شد  و برای یک عده خوب شد. برای من این تاخیر خوب بود وچون توانستم در این زمان هم بر روی نقطه ضعف های خودم کار کنم و هم ضعف های حریفانم و بتوانم خودم را جلو بیندازم چون تقریبا دوسال در این وزن دارم کشتی می‌گیرم.

محمد علی گرایی درباره هدفش در المپیک توکیو بیان داشت: همه برای گرفتن طلا می‌آیند. و 16نفری که سهمیه المپیک دارند هدفشان طلاست ومنم تلاشم را در این مدت کرده ام و چیزی کم نمی‌گذارم در این مدت باقی مانده که انشالا بتواننم صد در صد مدال طلا را کسب کنم.

وی درخصوص وضعیت برادرش محمدرضا گرایی گفت: تقریبا یک سال است که وزن خودش را کم کرده است. و تقریبا یک سال است که در وزن 67 کیلوگرم کشتی می گیرد. خداراشکر سهمیه گرفت و امید دارم که در مسابقات المپیک یک مدال خوشرنگ می‌گیرد.

در ادامه درباره حمایت ها از کشتی بیان کرد: همیشه نزدیک المپیک مسئولین به سمت ورزش های مدال آور توجه می‌کنند و وعده می‌دهند. امیدوارم بعد از مسابقاتد المپیک به قولشان عمل کنند.

قهرمان کشتی در خصوص پیش بینی کسب مدال طلا کاروان کشتی ایران گفت: تیم خوبی است ولی نمی‌شود پیش بینی کرد چند مدال می‌گیریم. قطعا بهترین کشتی هارا می‌گیرند و امیداورم بهترین نتیجه ها را بدست آوریم تا دل هموطنان و علی الخصوص خانواده هایمان شاد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز