خبرگزاری کار ایران

محمدهادی ساروی در گفت‌و گو با ایلنا:

در المپیک فقط به مدال طلا فکر می‌کنم/ تعویق المپیک باعث شد تا سر وزن بیایم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۶۶۱

نماینده ایران در وزن 97کیلوگرم کشتی فرنگی از انگیزه‌هایش برای دستیابی به مدال در المپیک پیش رو خبر می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد هادی ساروی قهرمان کشتی فرنگی که موفق شده سهمیه حضور در المپیک را دریافت کند در گفتگ و با خبرنگار ما درباره شرایط اردو تیم ملی می‌گوید: به دلیل شیوع ویروس کرونا اردوها در قرنطینه برگزار می‌شود. اکنون سه اردو تا مسابقات المپیک توکیو داریم و در تلاش هستیم تا با دستیابی به حداکثر آمادگی در این مسابقات حاضر شویم.

 

قهرمان کشتی فرنگی در خصوص کسب سهمیه المپیک گفت: خدا را شکر شرایط اردو و تمرینات خوبی داشتیم و در مسابقات کسب سهمیه هم از شرایط بدنی خوبی برخوردار بودم و راحت توانستم سهمیه المپیک را به دست آورم.

 

ساروی درباره تعویق یک ساله مسابقات المپیک به دلیل اپیدمی کرونا گفت: این وقفه خیلی به من کمک کرد. وزنم را بالا آوردم و شرایط بدنی بهتری نسبت به گذشته که وزنم نسبت به حریفانم در مسابقات جهانی خیلی کمتر بود دارم و از آن استقبال می‌کنم.

 

او مدعی است که تمرکز خود را روی دستیابی به مدال در مسابقات المپیک قرار داده است: تا الان شرایط خوبی داشتیم و این اردوهای باقی مانده هم امیدوارم به خوبی پشت سر بگذاریم و هدفم کسب مدال طلا المپیک است. افتخاری که مسلما هدف هر ورزشکاری است و من نیز در تلاش خواهم بود تا به مدال طلا برسم.

 

محمد هادی ساروی درباره اینکه در شرایط کنونی حمایت لازم از کشتی‌گیران صورت گرفته یا خیر گفت: از وقتی که آقای علیرضا دبیرآمده خیلی شرایط عوض شده و فدراسیون بیشتر به فکر رفاه کشتی گیران هست. در کل کشتی نسبت به ورزش‌های دیگر خیلی مظلوم واقع شده است. با این حال همه ما تمرکزمان را روی مسابقات و دستیابی به مدال گذاشته‌ایم و مطمئن هستیم با دعای مردم و حمایت‌های لازم قادر خواهیم بود یک اتفاق خوب را در المپیک رقم بزنیم. 

 

گفت و گو: محدثه بخشی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز