خبرگزاری کار ایران

مدافع سویا در تیررس لوس بلانکوس؛

کونده جانشین راموس می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۵۶۴

باشگاه رئال مادرید شرایط مدافع تیم سویا را برای جانشینی سرخیو راموس زیرنظر دارد.

به گزارش ایلنا، جدایی سرخیو راموس از رئال مادرید اتفاقی بود که باشگاه همیشه می‌دانست با آن رو به رو می‌شود، اگرچه تعداد کمی فکر می‌کردند که این امر در تابستان 2021 اتفاق می‌افتد، اما با این حال ژول کونده از سویا به عنوان گزینه‌ای برای جانشینی این بازیکن شناخته می‌شود.

کونده به دلیل اعتلای برجسته خود در سویا با منچستریونایتد در ارتباط بوده گرچه لوس بلانکوس نیز استعدادهای دفاعی او را زیر نظر داشته است. یک بند خرید 80 میلیون یورویی ممکن است توسط فلورنتینو پرز به ویژه در زمان کاهش هزینه‌های مالی ممنوع تلقی شود، اما یافتن جایگزین مناسب برای راموس در بودجه محدود دشوار است.

در حالی که بسیاری به این واقعیت اشاره می‌کنند که خود راموس قبل از انتقال به پایتخت اسپانیا در سویا توسعه یافته است، سویا امروز اصلاً به همان تیم شبیه نیست. آنها اکنون باشگاهی هستند که قهرمانی در اروپا را سرمربی سابق رئال تجربه کرده‌اند. زیر نظر یولن لوپتگی، کونده به عنوان بهترین مدافع تیم ظاهر شد. او به طور مناسب با دیگو کارلوس همکاری کرده و توانایی فنی خوبی را از خود نشان داده است.

او هنوز مانند راموس در رئال مادرید یک رهبر نیست. رافائل واران در کنار راموس بهترین عملکرد را داشت، در حالی که همکاری او با ادر میلیتائو شروع کندی بوده است. داوید آلابا می‌تواند حضور باسابقه‌ای باشد که به خوبی مکمل کونده باشد، اگرچه بعید به نظر می‌رسد آنچلوتی از سیستمی با سه مدافع میانی استفاده کند.

آیا این اتفاق خواهد افتاد؟

به سختی می‌توان دید که لوس بلانکوس در تابستان امسال این نوع پول را برای یک بازیکن خرج کند، اما این غیرممکن نیست. قرارداد واران قرار است در ژوئن 2022 به پایان برسد و اگر او دوباره با رئال قرارداد امضا نکرد، شاید کونده به جای راموس در واقع جانشین او باشد. بدون هزینه کلان، تابستان امسال رئال مادرید کونده را خریداری نخواهد کرد و سویا به هیچ وجه تمایل ندارد که چیزی کمتر از ارزش بند جدایی او را بپذیرد.

همچنین این احتمال وجود دارد که کونده در تابستان امسال توسط تیم دیگری به خدمت گرفته شود. رئال مادرید دوست دارد تابستان سال آینده کیلیان امباپه را به صورت رایگان به خدمت بگیرد اما این مبلغ شامل یک حق انتقال و حقوق و دستمزد خواهد بود. صرفه جویی در هزینه برای این امر مهم است و این ممکن است دریچه‌ای برای منچستریونایتد باشد تا کونده را برای حل مشکلات دفاعی خود جذب کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز