خبرگزاری کار ایران

نهایت هرج و مرج در باشگاه مدعی

ستاره سوم؟ استقلال چطور سرپاست؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۳۹۶

باشگاه و تیم فوتبال استقلال تهران در حالی از آغاز فصل به کسب عناوین امیدوار بود که اکنون هزینه یک آزمایش ساده را هم ندارد!

به گزارش ایلنا، صحبت‌های روز گذشته فرهاد مجیدی سومین شفاف سازی او در سال جاری در مقابل آمار و عملکرد مدیران استقلال بود که مشخص کرد هیچ چیزی در این باشگاه روی نظم و روال نیست. سوالی که مطرح است اینکه استقلال با وجود شرایط فعلی چگونه هنوز سرپاست؟ آنطور که از صحبت‌های مجیدی پیداست بازیکنان به او لطف کرده‌اند که به احترام سرمربی و هواداران در تمرین شرکت می‌کنند.

این تیم چطور زنده است؟ از روز گذشته هواداران چنین سوالاتی را در فضای مجازی مطرح می‌کنند و برای آنها جای سوال است که چرا با وجود چنین شرایطی هیچ اقدامی برای برطرف کردن آن از سوی مدیران باشگاه انجام نشده است؟

دعوا بین مدیریت و هیات مدیره از چندی قبل آشکار شد و مشخص است که هیچ یک از اعضای هیات مدیره خواستار ادامه همکاری با احمد مددی نیستند اما او طبق صحبت‌های مجیدی با وجود حمایت از سوی وزارت ورزش و جوانان فعلا به کار خود در این باشگاه ادامه می‌دهد. 

از ماجرای حکم جلب سیار محمد حسین مرادمند مشخص شد که وضعیت مالی باشگاه نابسامان است. مجیدی اعلام کرد فرشید اسماعیلی یکی از بازیکنانی است که به دلیل عدم دریافت مطالباتش در تمرینات شرکت نمی‌کند و رشید مظاهری هم شرایط او را دارد اما در تمرین حضور پیدا می‌کند.

در فاصله چند هفته مانده به پایان مسابقات لیگ برتر و فرا رسیدن فصل نقل و انتقالات تابستانی، تمدید قرارداد تمامی بازیکنان از جمله میلیچ یکی دیگر از درخواست‌هایی است که هواداران استقلال در فضای مجازی مطرح می‌کنند. میلیچ از مدت‌ها قبل قرار بود قرارداد جدیدی را امضا کند اما او بیش از هفت ماه است که حقوقی دریافت نکرده و مانند سایر بازیکنان از شرایط مالی ناراضی است تا تمدید قراردادش در هاله‌ای از ابهام باشد.

یکی دیگر از انتقادات هواداران به عملکرد مدیریت استقلال به یکی از اعضای هیات مدیره مربوط می‌شود. حمیدرضا آصفی که سابقه حضور در وزارت امور خارجه را داشته اکنون مورد انتقاد است که چرا شیخ دیاباته نزدیک یک هفته برای سفر به تهران مشکل دارد و نتوانسته از ترکیه وارد ایران شود.

در کنار آصفی سایر اعضای هیات مدیره که قرار بود با ادامه همکاری مددی از سمت خود کناره‌گیری کنند، مورد انتقاد و اعتراض هواداران هستند. عدم پرداخت دستمزد بازیکنان و نامشخص بودن وضعیت تمدید قراردادها موجب شد تا برای نقل و انتقالات و جذب بازیکنان مورد نظر مجیدی هم دل نگرانی‌هایی به وجود بیاید که یکی از دغدغه‌های دیگر امروز هواداران است.

 

ادامه مسابقات لیگ برتر برای استقلال حساسیت بالایی دارد و آنها اگرچه از صدر جدول دور شده‌اند اما شانس بازگشت به کورس مدعیان برای آنها از بین نرفته است. دیگر جامی که استقلال در آن شانس مناسبی دارد جام حذفی است که باید با پرسپولیس رو به رو شود و وضعیت برگزاری تمرینات با نفرات نصف و نیمه موجب شده تا برای ادامه بازی‌ها هم عدم هماهنگی بازیکنان یکی دیگر از نگرانی‌های هواداران باشد. پس از این دو جام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا الهلال عربستان را به عنوان یکی از تیم‌های مدعی قاره پیش رو دارد که مطمئنا با تمام قوا برای استقلال می‌ایستد.

وضعیت امروز استقلال اگر حل و فصل نشود مطمئنا این تیم نه در لیگ برتر و در نه در جام حذفی با جنبه روانی سنگینی که ایجاد شده نمی‌تواند کاری از پیش ببرد چه برسد به ستاره سوم که از ابتدای فصل مدیران باشگاه برای آن رویاپردازی می‌کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز