خبرگزاری کار ایران

پیش نمایش مسابقات یورو 2020: شنبه هیجان انگیز

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۹۴۱

فرانسه، پرتغال، آلمان و اسپانیا همه در یک شنبه فوق العاده بازی‌های دور گروهی یورو در هفته دوم را ادامه می‌دهند.

به گزارش ایلنا، فرانسه و پرتغال امروز و با پایان یافتن سری دوم بازی‌های گروهی یورو 2020، بلیت‌های زودهنگام صعود به مرحله یک هشتم نهایی را دنبال می‌کنند. 

ساعت 17:30: مجارستان و فرانسه (گروه F ، بوداپست)

تیم ملی فوتبال مجارستان پس از شکست سه بر صفر مقابل پرتغال اکنون برای دیدار با فرانسه آماده می‌شود که با گل به خودی متس هوملز موفق شد سه امتیاز حساس را کسب کند و برای صعود آماده شود. به نظر می‌رسد آنها در مصاف با فرانسه مقاومت داشته باشند اما در نیمه نهایی مسابقات یورو طی سال‌های 1964 و 1972 تجربه شکست برابر خروس‌ها را داشته‌اند.

آمار کلیدی: این تیم‌ها هشت بازی در بوداپست انجام داده‌اند که یک پیروزی 3-1 فرانسه در یک بازی دوستانه در مارس 1990 بوده است. این تنها برد فرانسه در پایتخت مجارستان بود، جایی که آ‌ن‌ها شش شکست متحمل شده‌اند، از جمله باخت 13-1 در ژوئن 1927 - رکورد پیروزی پرگل مجارستان برابر فرانسه.

 

ساعت 20:30: پرتغال و آلمان (گروه F ، مونیخ)

در حالی که شش دقیقه به پایان مصاف برابر مجارستان در بوداپست مانده بود، پرتغال به دنبال ناامیدکننده دفاع از عنوان قهرمانی خود بود و برای برتری تلاش می‌کرد. در عوض آن‌ها یک پیروزی راحت 3 بر صفر را به دست آوردند و کریستیانو رونالدو بهترین گلزن تاریخ تمام مسابقات یورو شد؛ او اکنون سه گل تا رکورد جهانی بهترین گلزن ملی که در اختیار علی دایی است، فاصله دارد. یک پیروزی دیگر صعود پرتغال را با خیال راحت‌تری نسبت به راهیابی به جامی که پنج سال پیش به دست آوردند، تضمین می‌کند.

در مورد آلمان، باخت به فرانسه به این معنی است که آن‌ها برای جلوگیری از خروج از گروه مانند جام جهانی فیفا 2018، نیاز به یک واکنش سریع دارند. سرمربی آلمان یعنی یواخیم لو می‌گوید: "ما می دانیم که می توانیم همه چیز را برگردانیم." خبر خوب برای مانشافت؟ رونالدو در چهار بازی مقابل آنها گل نزده است. خبر بد؟ او 9 بار مانوئل نویر را در سطح باشگاهی شکست داده است. 

آمار کلیدی: آلمان در چهار بازی اخیر خود مقابل پرتغال به پیروزی رسیده است که آخرین پیروزی در مرحله گروهی در جام جهانی 2014 است و تعداد کلی آمار آنها از 18 دیدار به 10 پیروزی، 5 تساوی و فقط سه شکست را به دست آورده است.

 

23:30: اسپانیا و لهستان (گروه E ، سویل)

هر دو طرف بعد از بازی‌های آغازین در دور گروهی خود امیدوار به بهتر شدن هستند، اسپانیا که توسط سوئد به تساوی رسید و لهستان هم به اسلواکی باخت. جان بدنارک، مدافع، به هواداران لهستان قول داده است در مسابقه‌ای که رابرت لواندوفسکی به دنبال آغاز گلزنی خود باشد، دیگر شکست تکرار نخواهد شد، در حالی که لوئیز انریکه قول داده اسپانیا به تاکتیک‌های آن‌ها پایبند باشد. سرمربی لاروخا که سرخیو بوسکتس را دوباره در دسترس دارد، اعلام کرد: "ما سعی می‌کنیم در هر مسابقه به همان روش بازی کنیم." 

آمار کلیدی: اسپانیا و لهستان برای اولین بار از سال 1959 در یک رقابت بین المللی به مصاف هم می‌روند. لاروخا از 10 بازی بین این دو، هشت برد داشته است.

منبع: یوفا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز