خبرگزاری کار ایران

انتقاد و تمجید مورینیو از هازارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۸۵۳

ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی سابق رئال مادرید از اخلاق کاری ادن هازارد انتقاد کرده است.

به گزارش ایلنا، ژوزه مورینیو، سرمربی جدید رم در مورد توانایی‌های ادن هازارد به talkSPORT گفت: "یک بازیکن شگفت انگیز با تمرینات افتضاح. او هر روز صبح وارد زمین می‌شود و زیاد کار نمی‌کند. شما می‌توانید تصور کنید که اگر یک بازیکن حرفه‌ای و عالی باشد آن زمان چه می‌تواند، باشد. اما او یک پسر باورنکردنی است. او یک مرد خانواده است و به نظر می‌رسد که او به این نسل از بازیکنان تعلق ندارد.

مورینیو ادامه داد: او مردی ساکت و آرام است که بر خانواده، فرزندان، والدینش تمرکز کرده است. او زندگی بسیار آرامی دارد. اما وقتی صبح او وارد زمین می‌شود کار زیادی انجام نمی‌دهد. آنچه در هنگام بازی می‌بینید بازتاب کار یک هفته نیست، بلکه استعداد طبیعی اوست."

هازارد از زمان پیوستن از چلسی به رئال مادرید با مشکل روبرو شده است اما مورینیو به آینده او امیدوار است. مورینیو گفت: "او یک بازیکن باورنکردنی است و فقط در صورت حرفه‌ای بودن می‌‌توانید او را تصور کنید. وقتی او به رئال رفت، من فکر کردم که فشار زیادی را احساس خواهد کرد تا همیشه در ترکیب اصلی باشد و اینکه می‌خواهد یک توپ طلا را بدست آورد، چون او باور نکردنی است."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز