خبرگزاری کار ایران

فاجعه در فدراسیون فوتبال؛ گروه چهار علیه دراگان اسکوچیچ

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۷۷۷

در شرایطی که تیم ملی موفق شد از بحران مربوط به خطر حذف از انتخابی جام جهانی به سلامت عبور کند، اکنون بحث مربوط به پایان همکاری با دراگان اسکوچیچ داغ شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم ملی با مارک ویلموتس و با شکست برابر بحرین و عراق در آستانه حذفی تلخ و فاجعه‌بار قرار داشت اما بعد از مدتی وقفه در مسابقات و اینبار با هدایت دراگان اسکوچیچ آنها موفق شدند با چهار برد پیاپی و عبور از بحرین و عراق و همچنین هنگ کنگ و کامبوج به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعدی این مسابقات شوند.

 

در شرایطی که این موفقیت بزرگ بار دیگر با اقبال عمومی هواداران همراه شده است، شایعاتی مبنی بر پایان همکاری با دراگان اسکوچیچ شکل گرفته است. سرمربی کروات تیم ملی که موفق شده در سه بازی تدارکاتی و 4 بازی رسمی به 7 برد دست یابد و از این حیث آماری فوق العاده به نام خود کرده است.

 

با این حال گروهی از حامیان تیم ملی با اشاره به کارنامه این مربی پیش از دستیابی به سکان هدایت تیم ملی او را در قواره نیمکت ایران ندانسته و مدعی هستند برای مسابقات مرحله بعدی باید نام دیگری جانشین وی شود. ماجرا از آنجا عجیب می‌شود که در جبهه موافق این اتفاق نام برخی از بازیکنان ملی‌پوش و باسابقه نیز دیده می‌شود؛ بازیکنانی که در مسابقات پیش رو و در انتخابی جام جهانی در منامه فرصت چندانی برای حضور در ترکیب به دست نیاورده و با توجه به سابقه حضور در جام جهانی 2018، اکنون جایگاه خود را با حضور دراگان اسکوچیچ در خطر می‌بینند و به این جبهه پیوسته و با فشار روی فدراسیون فوتبال به دنبال تغییرات روی نیمکت ایران هستند.

فاجعه در فدراسیون فوتبال؛ گروه چهار علیه دراگان اسکوچیچ

قرارداد دراگان اسکوچیچ بعد از مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی در منامه به پایان رسیده است و این در حالیست که از سوی فدراسیون هم چراغ سبزی برای امضای قرارداد با این مربی کروات دیده نشده است و در شرایطی که تیم ملی باید در شهریورماه بار دیگر در مسابقات انتخابی جام جهانی در مرحله پایانی قرار گیرد، این موضوع به چالش بزرگی تبدیل شده است.

 

در میان بازیکنانی که در جبهه مخالف دراگان اسکوچیچ قرار گرفته‌اند، اسامی دانه درشتی دیده می‌شود که البته طی دوران حضور کارلوس کی‌روش نیز فرصت چندانی برای حضور در ترکیب اصلی نداشته‌اند. با این حال سابقه بالاتر آنها در تیم ملی و شکل گیری باند قدرتمند و تاثیرگذار روی فدراسیون فوتبال، این شائبه را شکل داده که احتمالا باید منتظر نفوذ آنها در تصمیم فدراسیون فوتبال ماند. موضوعی که در شرایط فعلی نیز اختلاف نظر بزرگی میان بازیکنان تیم ملی شکل داده و همین موضوع باعث شده تا فدراسیون فوتبال بازیکنان تیم ملی را از هر گونه مصاحبه و اظهارنظر در خصوص آینده تیم ملی و سرمربی آن منع کند.

 

باید دید در نهایت فدراسیون فوتبال تسلیم این باند خواهد شد و با فشار آنها تصمیم به تغییر روی نیمکت تیم ملی خواهد گرفت یا بدون چالش و با حمایت دوباره از سرمربی کروات خود، در مرحله بعدی نیز حاضر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز