خبرگزاری کار ایران

یورو ۲۰۲۰

انگلیس صفر - اسکاتلند صفر؛ شیرها در لندن متوقف شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۶۸۷

مصاف دو تیم بریتانیایی یورو 2020 با نتیجه تساوی به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، در چارچوب رقابت‌های هفته دوم گروه D یورو ۲۰۲۰، شب گذشته از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه تیم‌های انگلیس و اسکاتلند در ورزشگاه ومبلی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

مصاف دو تیم بریتانیایی گروه D در حالی برگزار می‌شد که در یک سو انگلیس ۳ امتیازی حضور داشت و در سوی دیگر اسکاتلندی بود که در هفته نخست یک شکست ناامید کننده برابر جمهوری چک متحمل شده بود و برای حفظ شانس صعود، از بازی با انگلیس امتیاز می‌خواست. این دیدار اما بر خلاف آنچه از دو تیم در هفته نخست دیده بودیم پیش رفت و دو تیم یک بازی متعادل و آرام را به نمایش گذاشتند هرچند در این بین موقعیت‌های اسکاتلند خطرناک‌تر بود و شاگردان استیو کلارک اگر خوش شانس بودند حتی می‌توانستند انگلیس را در ورزشگاه ومبلی شکست دهند.

انگلیس که در این دیدار خصوصاً در دقایق پایانی برای زدن گل برتری خود را به آب و آتش نزد به نظر با توجه به پیروزی بازی نخست برابر کرواسی از یک امتیاز این بازی هم راضی بود و در سوی دیگر اسکاتلند نیز با تساوی در این دیدار شانس خود را برای صعود در صورت پیروزی در بازی روز آخر برابر کرواسی زنده نگه داشت.

با تساوی بدون گل در این دیدار انگلیس ۴ امتیازی شد و در رده دوم گروه باقی ماند و در سوی دیگر اسکاتلند نیز با یک امتیاز در رده آخر گروه است.

ترکیب انگلیس در این بازی: جوردن پیکفورد، جان استونز، تیرون مینگز، ریس جیمز، لوک شاو، دسلن رایس، فیلیپس، میسون مونت، فیل فودن (۶۳- جک گریلیش)، رحیم استرلینگ و هری کین (۷۴- مارکوس رشفورد)

ترکیب اسکاتلند در این بازی: مارشال، تیرنی، گرانت هالنی، مک تومینای، بلی گیلمور (۷۶- استیوارت آرمسترانگ)، جان مک گین، کالوم مک گرور، اندی رابرتسون، استیفن دانل، چه آدامس (۸۶- کوین نیسبت) و لیندون دایکس

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز