خبرگزاری کار ایران

حضور گتوسو در تاتنهام منتفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۴۱۹

حضور سرمربی ایتالیایی روی نیمکت تاتنهام منتفی شد.

به گزارش ایلنا، تاتنهام در جستجوی خود برای یافتن جانشینی برای ژوزه مورینیو روی نیمکت این تیم، جنارو گتوسو را نیز کنار گذاشت.

گتوسو ماهی پر سر و صدا را پشت سر گذاشته و پس از جدایی از ناپولی در پایان فصل، هدایت فیورنتینا را بر عهده گرفته بود اما تنها پس از 23 روز، روز گذشته اعلام شد که از سمت خود در این تیم کناره گیری کرده است. طبق گزارش های متعدد تاتنهام بلافاصله با سرمربی ایتالیایی تماس گرفت تا پیشنهاد مربیگری در اسپرز را به او بدهد.

جانلوکا دی ماریزیو، خبرنگار مطرح ایتالیایی، گزارش کرد که گتوسو از سوی باشگاه تاتنهام به عنوان گزینه ای ایده آل برای هدایت این تیم که از زمان اخراج مورینیو توسط سرمربی موقت اداره می شود، در نظر گرفته شده است.

پیش از این به نظر می رسید که پائولو فونسکا، سرمربی سابق رم هدایت تاتنهام را بر عهده بگیرد اما مذاکرات دو طرف در مراحل پایانی به دلایلی که مربوط به مسائل مالیاتی اعلام شد، به بن‌بست رسید.

پیش از گتوسو و فونسکا، باشگاه تاتنهام با آنتونیو کونته، سرمربی سابق اینتر نیز مذاکرات طولانی داشت اما در نهایت سرمربی ایتالیایی پروژه ورزشی تاتنهام را قانع کننده نیافت و پیشنهد این باشگاه را نپذیرفت.

اتلتیک گزارش کرده بود که جدایی ناگهانی گتوسو از فیورنتینا باعث شد تا فابیو پاراتیچی، مدیر اجرایی جدید تاتنهام، بلافاصله او را برای هدایت اسپرز در نظر بگیرد.

اکنون مشخص شده که پس از یک مذاکره کوتاه با گتوسو، دو طرف به توافق نرسیده اند و  تاتنهام همچنان باید در جستجوی یک سرمربی جدید باشد.

هواداران تاتنهام البته از این موضوع خوشحالند چرا که سرمربی 43 ساله ایتالیایی سابقه بدی در اظهارنظرهای جنجالی و فکر نشده درباره مسائلی مثل حقوق زنان و تبعیض نژادی و دیگر موضوعات انسانی داشته است.

همچنین این موضوع که گتوسو تنها پس از 23 روز به دلیل اختلاف نظر بر سر استراتژی تیم در فصل نقل و انتقالات از فیورنتینا جدا شده بود، اصلا به مذاق هواداران تاتنهام خوش نیامده و او را گزینه ای بسیار نامناسب برای هدایت تیم محبوب‌شان می دیدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز