خبرگزاری کار ایران

درخواست جمعی از خانواده چوگان از سجادی/ وزارت ورزش سرپرست چوگانی انتصاب کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۰۲۱

جمعی از خانواده چوگان کشور خواستار توجه وزارت ورزش و جوانان به این رشته ملی و انتصاب هر چه سریع تر سرپرست از بدنه چوگان برای مدیریت این فدراسیون شدند.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، جمعی از خانواده چوگان کشور خواستار توجه وزارت ورزش و جوانان به این رشته ملی و انتصاب هر چه سریع تر سرپرست از بدنه چوگان برای مدیریت این فدراسیون شدند.

 

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر سجادی

وزیر محترم ورزش و جوانان

با سلام و احترام

با ورق خوردن تقویم سال جاری و عبور از 28 خرداد ماه 1402، زمان تصدی ابراهیم نوزائی رییس سابق فدراسیون چوگان به سر رسیده است. دوران مدیریت چهارساله ای که به واسطه مسائل مربوط به ریاست این فدراسیون مبنی بر بازنشستگی و عدم تطابق مدرک تحصیلی برای ریاست و همچنین عدم مدیریت مسائل رخ داده از سوی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، دوران پرحاشیه ای را پشت سر گذاشت و سبب شد رشته ملی که مطابق فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید روز به روز پیشرفت می کرد، به حاشیه رانده شود و به قربانگاه ورزشکاران این رشته مبدل شود.

سال گذشته آخرین باری بود که رهبر فرزانه انقلاب در سخنرانی به اهمیت رشته چوگان اشاره و بر احیاء و توسعه این رشته ورزشی تاکید کردند که بیانگر اهمیت و جایگاه چوگان به عنوان بخشی از فرهنگ و تاریخ سرزمین اسلامی‌مان است.

اکنون نیز با توجه به اتمام دوره ریاست نوزائی، همچنان سرپرستی برای این فدراسیون تعیین نشده و در این راستا رئیس که به پر حاشیه بودن شناخته می شود، در این فدراسیون رفت و آمد دارد. کمااینکه افزایش بی سابقه تعداد هیات های استانی طی ماه های اخیر، آن هم بدون هیچ اعلام رسمی در رسانه ها جای تامل داشته و نشان از پشت پرده های احتمالی نسبت به انتصابات خاص برای هیات های این فدراسیون دارد.

بر این اساس عده ای از خانواده چوگان که همواره دغدغه احیاء و توسعه این ورزش و فرهنگی ملی ایرانیان را داشته از جنابعالی به عنوان سکاندار ورزش کشور و دوستدار همیشگی چوگان درخواست دارد، وزارت ورزش و جوانان با حساسیت نسبت به انتخاب سرپرست برای سپری کردن دوران گذر ورزش ملی چوگان اقدام کند و در این راستا بدون توجه به سیاسی کاری ها و حواشی رخ داده، از مدیران ورزشی و فعال در زمینه چوگان برای تصدی پست سرپرستی فدراسیون چوگان بهره ببرد؛ چراکه چوگان نیازمند شناخت بوده و حضور مدیری حتی به عنوان سرپرست، بدون سابقه آشنایی با این رشته ورزشی صرفا سبب تداوم دوران گذشته و جلوگیری از رشد چوگان خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز