خبرگزاری کار ایران

بازیکنان با مجیدی رودربایستی دارند

عبداللهی:باشگاه باید پول فراهم کند چون نگه داشتن بازیکنان سخت است.

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۹۶۹

سرپرست تیم استقلال تهران درمورد مسائل و اتفاقات پیرامون این باشگاه صحبت کرد

به گزارش ایلنا، نصرالله عبداللهی سرپرست تیم استقلال تهران درمورد مسائل و اتفاقات پیرامون این باشگاه صحبت کرد و ضمن ابراز خوشحالی برای صعود تیم ملی فوتبال ایران از دور مقدماتی جام جهانی قطر به دور نهایی، می‌گوید که بازیکنان این تیم به دلیل عدم پرداخت مطالبات مالی ناراحت هستند.

چرا دیاباته هنوز راهی ایران نشده است؟

او بلیت گرفته و در فرانسه حضور دارد. او دنبال اقداماتی است که مستقیما به تهران سفر کند چون برای سفر به ایران از سفر به کشورهای دیگر اقدام کرده بود اما نتیجه نگرفتیم. کشورهای دیگر و ما مشکل داریم و اتباع فرانسه برای ورود به ایران مشکل دارند.

مشکل اسماعیلی دقیقا چیست؟ درست است که به دلیل مشکلات مالی در تمرین شرکت نمی‌کند؟

او دچار آسیب دیدگی و باید فیزیوتراپی کند تا به تمرینات ملحق شود. مشکل مالی برای تمام بازیکنان است و همه ناراحت هستند، این مشکل برای یک مرحله دیگر است اما اسماعیلی الان مصدوم است. 

باز هم بازی دوستانه دارید؟

نه، همین فوتبال درون تیمی بود که انجام دادیم و دیگر بازی نداریم.

عملکرد تیم ملی در بحرین چطور بود؟

خوشحال کننده بود، به همه بازیکنان و کادرفنی باید خسته نباشید گفت و این پیروزی برای خوشحالی طرفداران تیم ملی عالی بود. پیروزی ایران در مسابقات خیلی ارزشمند است و اینکه توانستیم طلسم بازی مقابل عراق را بشکنیم، فوق العاده بود.

ماجرای مهدی قایدی چیست؟

او همانطور که باشگاه هم اعلام کرد به دلیل استراحت از فرهاد مجیدی اجازه گرفته و دیرتر به تمرینات اضافه می‌شود. مشکلی از این بابت وجود ندارد و او بدون اجازه کادرفنی کاری را انجام نداده است.

از تاریخ بازی دربی در جام حذفی راضی هستید؟

خوب است، قرار بود بعد از بازی دهم تیرماه با آلومینیوم اراک این بازی را انجام بدهند که بهترین تاریخ است. ما چند بازیکن آسیب دیده داریم که فکر می‌کنم تا زمان دربی به تیم اضافه شوند.

تمدید قرارداد بازیکنان از چه زمانی آغاز می‌شود؟

اول باید تعهدات مالی به بازیکنان فعلی انجام شود تا بعد برای تمدید اقدام شود. بازیکنان پول نگرفته‌اند و ناراحت هستند. زمان پرداخت مطالبات روی این روند تاثیرگذار خواهد بود. ما هنوز مشکل سال قبل را داریم و وقتی هنوز شما پول سال گذشته را نگرفته‌اید چطور باید برای سال آینده به تمدید قرارداد فکر کنید؟

قرار است به کمپ مرحوم حجازی بروید؟

کمپ هنوز یک سال دیگر قرارداد دارد و حضور تیم در آنجا تا آخر سال امکان پذیر نیست. بعد از پایان سال کمپ چهار پنج ماه زمان لازم دارد تا به وضعیت خوبی برسد. فعلا حضور در کمپ امکان پذیر نیست.

مشکل امضای چک باشگاه برطرف شود؟

یک مقداری این مشکل حل شده که فقط مختص به چک‌هاست، چون باید بدهکاری را پرداخت کنند اما هنوز مشکل تهیه کردن پول باقی مانده است. باشگاه باید پول فراهم کند چون نگه داشتن بازیکنان سخت است. 

امکان دارد که بازیکنان اعتصاب کنند؟

بچه‌های خوبی هستند و به خاطر مجیدی در رودربایستی هستند و همینطور وریا غفوری آنها را آرام می‌کند. فعلا با هم تمرین می‌کنند و مشکلی نیست ولی اینکه پول وجود ندارد ناراحت کننده است.

گابریل پین چه زمانی اضافه می‌شود؟

باید ویزا بگیرند و امور مربوط به آن را انجام بدهند، به صورت دقیق خبر ندارم که چه کارهایی در این باره انجام می‌شود. صحبت‌های اولیه انجام شده اما برای صدور ویزا هنوز برطرف نشده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز