خبرگزاری کار ایران

تورنمنت فوتبال جوانان بانوان کافا- تاجیکستان

کادر پزشکی تمامی شرایط را برای آمادگی بازیکنان مهیا کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۸۱۰

کادر پزشکی تیم ملی فوتبال جوانان در خصوص وضعیت آمادگی بازیکنان تیم به نکاتی اشاره کردند

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون؛ دکتر فائزه ملک لو، پزشک تیم ملی فوتبال جوانان بانوان درباره وضعیت بازیکنان پیش از دیدار مقابل قرقیزستان گفت: با توجه به اینکه بازی بسیار سنگینی را ملی پوشان شب گذشته پشت سر گذاشته اند، یکسری آسیب ها و مصدومیتهای جزئی داشتند که با ریکاوری و برنامه های بازتوانی آمادگی آنها را برگردانیم.

وی ادامه داد: در بازی برابر ازبک ها چند مصدوم داشتیم که کارهای بازتوانی آنها را شروع کرده و در کنارش تغذیه و ریکاوری ملی پوشان را انجام داده ایم. خوشبختانه همکاری بازیکنان و کادر فنی با کادر پزشکی باعث شده تا شرایط به بهترین نحو ممکن پیش رود و امیدوارم بازیکنان در مسابقه فردا با آمادگی کامل حضور داشته و موفق شوند.

دکتر مریم معنوی شاد، فیزیوتراپ تیم ملی فوتبال جوانان بانوان نیز در خصوص وضعیت جسمانی بازیکنان این تیم گفت: با اینکه پس از دو سال تعطیلی، مشکل جسمانی حادی بین بازیکنان وجود ندارد تا بازیکنی را از شرکت در مسابقه فردا محروم کند، خوشبختانه تمامی ملی پوشان در سلامت کامل هستند و می توانند طبق صلاحدید کادر فنی در ترکیب حضور داشته باشند.

وی افزود: در این رنج سنی مصدومیت اجتناب ناپذیر است اما سعی من به همراه دکتر ملک لو این است که آمادگی بازیکنان را به حداکثر رسانده و مصدومیتها را به حداقل برسانیم تا کادر فنی با فراق خاطر نسبت به انتخاب ترکیب خود اقدام کند. از سه بازی گذشته تا به امروز مصدومیت جدی برای بازیکنان وجود نداشته و وضعیتشان خوب است. یکسری گرفتگی ها عضلانی داریم و این طبیعی است چرا که زمان ریکاوری بین دو بازی گذشته بسیار کم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز