خبرگزاری کار ایران

چرا قایدی به ایران بازنگشت؟ پای استراماچونی در میان است؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۷۷۰

مهاجم تیم استقلال تهران در سفر اعضای تیم ملی فوتبال به ایران، غایب بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، کاروان بازیکنان و اعضای تیم ملی فوتبال ایران پس از حضور در مرحله مقدماتی جام جهانی قطر 2020 در بحرین، ظهر امروز با پروازی اختصاصی از طریق فرودگاه مهرآباد وارد تهران شدند.

به هنگام سوار شدن بازیکنان تیم ملی به اتوبوس و ترک محل فرودگاه، مهدی طارمی، با مادر مهدی قایدی گفتگو کرد. مادر قایدی چشم انتظار فرزندش بود که طارمی خبر داد او از بحرین به دبی سفر کرده است و برای دو یا سه روز دیگر به تهران برمی‌گردد!

غیبت قایدی در بازگشت به تهران عجیب به نظر می‌رسد. مهاجم تیم استقلال تهران باید روز دوشنبه در تاریخ سی و یکم خردادماه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم پدیده برود اما به جای حضور در تمرینات، اکنون دو سه روز دیگر از تمرینات آماده سازی این تیم دور خواهد بود.

درحالیکه باشگاه استقلال به تاخیر در سفر قایدی به تهران سکوت کرده است، شایعات پیرامون این بازیکن گسترش یافته است. با وجود آغاز پنجره نقل و انتقالات تابستانی با پایان مسابقات باشگاهی، رسانه‌های قطری طی چند هفته اخیر از مهاجم ملی پوش استقلال به عنوان یکی از اهداف سرمربی سابق این تیم نامبرده بودند.

سفر به دبی شایعات را پیرامون قایدی به گونه‌ای افزایش داده که او شاید برای بررسی پیشنهاد همکاری با آندره آ استراماچونی در الغرافه همراه کاروان تیم ملی حضور نداشته یا با وجود مشکلات مالی در استقلال وپیشنهاداتی که همانند تابستان گذشته برای او وجود دارد، او برای مذاکرات مخفی با مشتریان جدی او در امارات به سر می‌برد.

قایدی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی اعلام کرده بود برای دو فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد و طبق همین قرارداد به استقلال متعهد است اما باید دید پیشنهادات بزرگ برای این بازیکن تکنیکی، او همچنان فعالیت در لیگ برتر ایران را ترجیح می‌دهد یا به جدیدترین لژیونر فوتبال ایران تبدیل می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز