خبرگزاری کار ایران

پیش بازی مسابقات چهارشنبه یورو 2020: آغاز هفته دوم با روسیه، ولز و ایتالیا

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۷۱۹

در مسابقات روز چهارشنبه دور گروهی یورو 2020 باید دنبال چه مواردی باشید؟ امروز هفته دوم رقابت‌ها شروع می‌شود.

به گزارش ایلنا، هفته دوم بازی‌های گروهی در حالی آغاز می‌شود که ایتالیا و فنلاند به دنبال پیروزی دوم هستند و روسیه و ترکیه به دنبال کسب اولین پیروزی و کسب امتیاز کامل از مسابقات هستند.

مرحله گروهی یورو 2020 از روز چهارشنبه وارد هفته دوم می‌شود. پیش از اقدام در حالی که فنلاند با روسیه بازی می‌کند، ترکیه با ولز دیدار می‌کند و ایتالیا با سوئیس بازی می‌کند، پیش نمایش این مسابقات را می‌خوانید:

ساعت 17:30: فنلاند و روسیه (گروه B، سن پترزبورگ)

فنلاند مسابقات را با شوک در بازی مقابل دانمارک آغاز کرد. پس از حمله قلبی اریکسن، بازی که با تساوی بدون گل دنبال می‌شد از سر گرفته شد و با یک گل موفق به برتری شدند تا سه امتیاز را به دس بیاورند. 

روسیه برخلاف فنلاند با شکست به این مسابقه رسیده است. آنها اگرچه دو گل به بلژیک زدند اما سه گل دریافت کردند تا فعلا بدون امتیاز باشند. چرچسوف، سرمربی روسیه پذیرفت که تیمش در مقابل یکی از تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی نمایش خوبی داشت. او البته برای این بازی دیگر منتظر تمجید بدون نتیجه از بازیکنانش نخواهد بود و مطمئنا برای برد برنامه ریزی داشته است.

آمار کلیدی: روسیه پس از تبدیل شدن به یک کشور مستقل در سال 1992، در هر چهار بازی برابر فنلاند پیروز شده است و در این مسابقات 15 گل به ثمر رسانده و فقط یک گل دریافت کرده است.

 

ساعت 20:30: ترکیه و ولز (گروه A ، باکو)

اگر فنلاند باید مراقب یک حریف زخم خورده باشد پس ولز هم باید در انتظار حملات ترکیه باشد. روز جمعه، ترکیه در رم مقابل ایتالیاقرار گرفت و شکست خورد. ترکیه امروز باید از فضای بیشتری برخوردار شود و خط حمله را با حضور بوراک ییلماز بهبود ببخشند، اما حریف آنها هم تیم آسانی نیست و خط حمله ولز هم بسیار خطرناک است.

ولز در آخرین مسابقه خود برابر ترکیه در سال 1997، پیش از اینکه 6 بر 4 شکست بخورد دو مرتبه در همان مسابقه از حریف پیش افتاده بود. همانطور که طرفداران فوتبال علاقه دارند تا یک بازی پرگل را تماشا کنند، بازی امروز آنها باید یک مسابقه کاملاً محتاطانه باشد.

آمار کلیدی: آخرین باری که این تیم‌ها 24 سال پیش با یکدیگر برخورد کردند، هاکان چوکور چهار گل به ثمر رساند در حالی که ترکیه در استانبول 6-4 پیروز شد!

 

ساعت 23:30: ایتالیا و سوئیس (گروه A ، رم)

ایتالیا مانند فراری - یکی از خودروهای اسپرت که بسیار مشهور است خالص سازی می‌شود - با پیروزی 3 بر صفر مقابل ترکیه در حد یک مدعی ظاهر شد تا لقب اسب‌های تیره برازنده آنها باشد.  همسایگان شمالی سوئیس در این مسابقه اما آزمون بسیار متفاوتی را ارائه می‌دهند.

سوئیس به جمع چهار تیم نهایی لیگ ملت های یوفا راه یافت و یکی از رقبای سرسخت ایتالیا خواهد بود. سرعت بریل امبولو احتمالاً سوالاتی را در مورد خط دفاعی ایتالیا ارائه می‌کند.

آمار کلیدی: ایتالیا در 9 دیدار اخیر خود بدون دریافت گل، پیروز شده و 28 گل در این راه به ثمر رسانده است!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز