خبرگزاری کار ایران

خداداد افشاریان: فدراسیون سنگ تمام گذاشت و هیئت رئیسه کمک کرد/ به همکاری با اسکوچیچ ادامه خواهیم داد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۶۹۷

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص صعود تیم ملی به دور بعدی رقابت های انتخابی جام جهانی توضیح داد.

به گزارش ایلنا، خداداد افشاریان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال که برای استقبال از تیم ملی در فرودگاه حاضر شده بود، اظهار داشت: وظیفه ما بود که برای استقبال از تیم ملی حاضر شویم.  ما با ذهنیت قبلی و بازی‌های باخته و میزبانی بد وارد مسابقات شدیم، حق‌مان چیز دیگری بود ولی فدراسیون سنگ تمام گذاشت و هیئت رئیسه کمک کرد، بچه‌ها هم نشان دادند که آقای آسیا هستند. همه چیز برای ما جفت شش آمد و الان از تیم‌مان لذت می‌بریم.

وی افزود: نتایج بد دور رفت، جریان ویلموتس،‌ روحیه خراب و بدهکاری فدراسیون فوتبال یک طرف و رفتن به بحرین هم یک طرف دیگر . آنها باید به خانه ما می‌آمدند، ولی ما به اجبار رفتیم منامه. تمام ارکان فدراسیون گفتند که صفر تا صد را برای تیم ملی بگذاریم. بچه‌ها هم همت کردند. شک نکنید ما با این روحیه قوی به جام جهانی می‌رویم.

افشاریان در مورد قضاوت روز گذشته داور ازبکستانی در دیدار ایران - عراق تصریح کرد: داوری در مجموع خوب بود و اشتباهی نداشت، ولی در اخطارها کمی نسبت به تیم ما سخت‌گیر بود. در مجموع در زمین حق‌ به‌ حقدار رسید. این صحنه‌ها پیش می‌آید.

وی در مورد ادامه حضور اسکوچیچ در تیم ملی اظهار داشت: اسکوچیچ هفت برد آورده است و به هر حال چیزی که ما می‌خواستیم را انجام داده است. ما و رئیس فدراسیون فوتبال جلسه خواهیم گذاشت و تصمیم کارشناسی گرفته خواهد شد. به نظرم موضوع کمرنگی در مورد اسکوچیچ وجود ندارد و همکاری با او ادامه خواهد داشت، اما با همه این تفاسیر یک بحث کارشناسی با رئیس فدراسیون انجام خواهد شد و تصمیم کارشناسی گرفته خواهد شد.

افشاریان در مورد لیگ داوری مسابقات لیگ برتر نیز توضیح داد: 11 داور و کمک داور بین‌المللی‌مان در ایران نیستند. ما سعی می‌کنیم با توجه به حساسیتی که لیگ یک دارد داوران با تجربه را استفاده کنیم. خوشبختانه سه چهار روز هم بین مسابقات لیگ یک و لیگ برتر فاصله است به نظرم برنامه‌ریزی طوری خواهد بود که حق به حقدار برسد، ولی واقعاً سخت است. مشکلی در این زمینه نداریم.

وی در پایان درباره اینکه آیا تغییرات جدید در فدراسیون فوتبال رخ خواهد داد، گفت: ما تا الان فقط به فکر تیم ملی بودیم. همه هم الان خوشحالیم. در این مورد هیئت رئیسه و رئیس فدراسیون مطلب خاصی نداریم که بگوییم. بدون شک اگر اتفاقی بیفتد کارشناسی خواهد بود و کسی احساسات را دخالت نخواهد داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز