خبرگزاری کار ایران

بردیا سعادت: بازی کردن را به نیمکت نشینی ترجیح دادم / برای اهدافم هیچ زمان سقفی تعیین نکرده‌ام

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۴۷۸

عضو تیم ملی والیبال ایران درخصوص حضور در لیگ والیبال کشور کره جنوبی گفت: طبق مکاتباتی که باشگاه کره‌ای با تیم مودنا داشت، به کره رفتم و بازی کردن را به نیمکت نشینی ترجیح دادم.

بردیا سعادت عضو تیم ملی والیبال ایران در گفتگو با ایلنا در خصوص ارزیابی مسابقات لیگ ملت های والیبال تا به امروز و شرایط سختی که برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی وجود دارد، گفت: قوانین و شرایط خیلی خاصی وجود دارد، ما قرنطینه هستیم و قوانین بسیار سختی وضع شده و بصورت خیلی جدی و سخت قوانین را اجرا می‌کنند.

ملی پوش کشورمان درباره تجربه‌اش از همکاری با ولادیمر آلکنو سرمربی تیم ملی والیبال توضیح داد: کار کردن با ایشان تجربه بسیار خوبی است، ایشان یکی از بزرگترین و پر افتخارترین مربیان دنیا هستند و کار کردن با ایشان و به خصوص با ما جوان‌ترها کمک می‌کند که بهتر و زودتر پیشرفت کنیم.

سعادت در خصوص اهدافش بیان داشت: برای اهدافم هیچ زمان سقفی تعیین نکرده‌ام و همیشه دوست دارم نگاه رو به جلو داشته باشم و هرچقدر جا برای پیشرفت داشته باشم سعی می‌کنم با تلاش و پشتکارم به آن نقطه برسم.

بازیکن جوان تیم ملی والیبال درباره نفرات انتخابی مسابقات المپیک گفت: من فقط می‌توانم سعی و تلاشم را بیشتر کنم و تصمیم گیرنده آخر سرمربی تیم آقای آلکنو است و یقینا ایشان بهترین تصمیم را برای تیم می‌گیرند تا آماده‌ترین افراد را به المپیک اعزام شوند.

او درباره شایعات زیادی که برای حضورش در لیگ والیبال ایتالیا وجود داشت اما به کره جنوبی رفت توضیح داد: من با تیم مودنا ایتالیا قرارداد سه ساله امضا کردم ولی طبق قانونی که در لیگ کشور ایتالیا وجود دارد 4 بازیکن خارجی می‌توانند به طور همزمان بازی کنند. طبق بازیکنانی که تیم مودنا امسال به خدمت گرفته فرصت بازی کمی به من می‌رسید و من هم اصلا تمایلی به نیمکت نشینی ندارم و دوست دارم بازی کنم پخته‌تر شوم و به تجربیاتم اضافه کنم. به همین دلیل طبق بندی که وجود داشت و مکاتباتی که باشگاه کره‌ای با تیم مودنا ایتالیا داشت، قراردادم را فسخ کردم و به کره رفتم؛ بازی کردن را به نیمکت نشینی ترجیح دادم.

بردیا سعادت همینطور درخصوص اهدافش در آینده عنوان کرد: جزو اهدافم بازی در لیگ‌های کشورهای ایتالیا، لهستان و روسیه است چون سطح بالایی دارند و بازیکنان بزرگی هم در این کشورها بازی می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز