خبرگزاری کار ایران

صابر کاظمی:در دریافت و اسبک مشکل داشتم واین کار مارا به باخت کشاند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۴۳۶

صابر کاظمی: بازی قابل قبولی انجام دادم این را مدیون بچه های تیم و کادر فنی هستم که در زمین راحت تر وبهتر خودم را نشان دهم.

صابر کاظمی ملی پوش والیبال کشورمان در گفتگو با ایلنا در خصوص واگذاری نتیجه  مقابل استرالیا که  بازی گذشته اش را برنده نشده بود  گفت: بازی مقابل روزبدما بود جلوی استرالیا نتوانستیم از نقطه ضعف تیم حریف استفاده کنیم وبازی را  سه بر دو واگذار کردیم و استرالیا اولین برد خود را در لیگ ملت های والیبال کسب کند.

 

کاظمی در پاسخ به خبرنگار ما در خصوص میلاد عبادی پور که یکی از اعضای تیم ملی در مسابقات است  اما سوژه فضای مجازی شده است بیان کرد: میلاد عبادی پور بازیکن تاثیر گذارمون هست او در لیگ لهستان بازی های  پرفشاری را گذارند همه میداند که بازیکن بزرگی هست وقطعا بازی به بازی به اوجش خواهد برگشت .

 

ملی‌پوش والیبال کشورمان در مورد  اعتماد ولادیمر آلکنو سرمربی تیم ملی والیبال به او و واکنش کاربران فضای مجازی به بازی اش گفت: در دریافت و اسبک مشکل داشتم واین کار مارا به باخت کشاند. درست است که بازی قابل قبولی انجام دادم این را مدیون بچه های تیم و کادر فنی هستم که در زمین راحت تر وبهتر خودم را نشان دهم. زیاد به فضای مجازی اهمیت نمی‌دهم و بیشتر تمرکزم را بر روی  بازی ها میگذارم که عمل کرد خوبی داشته باشم.

 

کاظمی در خصوص عملکرد و اهداف تیم بیان کرد: ما بدون مسابقات دوستانه آمدیم و همه ی تیم ها بازی دوستانه انجام دادند.

هدفمان قطعا المپیک است که آنجا عملکرد خوبی داشته باشیم و نتیجه خوبی بگیریم من هم خدارا شکر تا اینجای کار بد نبودم ولی صدرصد  بهتر خواهم شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز