خبرگزاری کار ایران

برگزاری نشست کمیسیون زنان و ورزش با حضور دکتر صالحی امیری

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۲۶۴

سی و دومین نشست کمیسیون زنان و ورزش ظهر امروز (سه شنبه ۲۵ خرداد) با حضور رئیس کمیته ملی المپیک در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از کمیته ملی المپیک در سی و دومین نشست کمیسیون زنان و ورزش که با حضور دکتر سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته، طاهره طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک، دکتر مهدی علی نژاد معاون وزارت ورزش و جوانان و مهین فرهادی زاد رئیس این کمیسیون برگزار شد از یکتا جمالی  دارنده اولین مدال جهانی وزنه‌برداری بانوان ایران نیز  تقدیر شد.

در این نشست که با حضور اکثریت اعضای کمیسیون زنان برگزار شد، علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین و جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، مهران تیشه گران رئیس فدراسیون ناشنوایان، علیرضا سهرابیان رئیس و کتایون اشرف نایب رئیس فدراسیون قایقرانی و علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال به‌عنوان مدعوین حضور داشتند.

همچنین در این نشست با توجه به مباحث بسیار خوبی که با حضور تعدادی از مدیران کل استان ها و برخی از روسای فدراسیون های ورزشی مطرح شد مقرر گردید حضور روسای فدراسیون ها و مدیران کل استانی در جلسات بعدی ادامه یابد،  برنامه توسعه و ورزش قهرمانی زنان تدوین و سهم زنان در منابع مختلف پیگیری شد ، همچنین مقررشد مصوبات کمیسیون جهت طرح در هیئت اجرایی و شورای عالی ورزش و ارائه به سولیداریتی به منظور اخذ اعتبارات لازم صورت گیرد.

همچنین  حفظ و صیانت از ورزشکاران نخبه و قهرمانان ورزشی به صورت جدی در دستور کار این کمیسیون قرار گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز