خبرگزاری کار ایران

رئیس فدراسیون تمام امور تیم ملی را زیر نظر دارد

ماجدی: بازیکنان تیم ملی از جان مایه گذاشتند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۲۲۶

عضو هیات رئیسه فدراسیون ابراز امیدواری کرد شاگردان دراگان اسکوچیچ با برتری مقابل تیم ملی عراق موجب دلخوشی هواداران تیم ملی شوند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی در خصوص عملکرد تیم ملی در بازیهای انتخابی دور برگشت گفت: با توجه به سه پیروزی کسب شده برابر تیم های هنگ کنگ، بحرین و کامبوج تیم ملی در یک حالت بسیار خوبی قرار دارد. ولی این روحیه نباید تبدیل به غرور شود. بدون شک بازیکنان به این درجه آگاهی رسیدند که تمام مردم ایران منتظر بازی امشب آنها هستند و بی شک دغدغه بازیکنان بیشتر از ماست. تمام تلاش و تمرکزشان را برای این بازی خواهند گذاشت تا با پیروزی از زمین مسابقه خارج شوند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون درباره عملکرد فنی کادرفنی تیم ملی اظهار داشت: کادر فنی و بازیکنان در این مدت زحمات زیادی کشیدند. کسب ۹ امتیاز از ۳مسابقه نشان از جدیت بچه‌ها و کادرفنی در این رقابتها می‌دهد. ملی پوشان در این سه بازی از جان مایه گذاشتند. با وجود اینکه شاید ساده به نظر برسد اما مسابقات سختی را پیش رو داشتیم. حمایت از کادرفنی و اعضای تیم کوچکترین کاری است که از هواداران تیم ملی بر می‌آید. بنظرم اگر بازیکنان امشب همان بازی که برابر بحرین از لحاظ فنی داشتند، انجام دهند. مطمئنا نتیجه مشابهی بدست می آوریم و با این پیروزی به عنوان تیم اول در این گروه به مرحله نهایی رقابتهای جام جهانی 2022 قطر صعود می کنیم.

ماجدی با اشاره به حمایت هایی که فدراسیون فوتبال در این مدت از تیم ملی داشته است، بیان کرد: جا دارد از تلاش های کادر مدیریتی و در راس آن شهاب الدین عزیزی خادم تشکر کنم. حضور وی در کنار ملی پوشان نشان از این دارد که رئیس فدراسیون تمام امور تیم ملی را زیر نظر دارد. همچنین قول هایی که در خصوص پاداش از قبل داده شده بود، بلافاصله پس از پیروزی ملی پوشان به حساب آنها واریز شد. همه اعضای هیات رئیسه نیز دراین راه از هیچ کمکی دریغ نکردند. در واقع عزیزی خادم با توجه به ارتباطات خوبی که داشت توانست مسائل مالی را کامل برای تیم ملی فراهم کند. بحث مالی همیشه یکی از مهمترین موضوعات در فوتبال حرفه ای است که خوشبختانه با پیگیری های مستمر و مداوم رئیس فدراسیون این اتفاق برای تیم ملی فوتبال رخ داد. انشاءالله بازیکنان امشب هم در این بازی بتوانند موجب شادی ایرانیان و هواداران تیم ملی فوتبال شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز