خبرگزاری کار ایران

مصاحبه باورنکردنی اشمایکل؛

یوفا بازیکنان دانمارک را تهدید کرد!

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۷۰۲

سنگربان افسانه‌ای فوتبال دانمارک می‌گوید که یوفا بازیکنان تیم ملی فوتبال دانمارک را مجبور به برگزاری ادامه بازی با فنلاند پس از حمله قبلی کریستین اریکسن کرده است.

به گزارش ایلنا، در جریان دیدار بین تیم‌های ملی فوتبال دانمارک و فنلاند در دور گروهی یورو 2020، کریستین اریکسن از هوش رفت و سپس به بیمارستان منتقل شد. بازی با دستور داور متوقف شد و سپس با گذشت 90 دقیقه مجددا از سر گرفته شد که فنلاند موفق شد با یک گل دانمارک را از پیش رو بردارد.

پیتر اشمایکل، که پسرش کاسپر در این مسابقه نقش داشت، فاش کرد که دانمارک پس از توقف بازی سه گزینه داشت - و یکی از آنها باخت 3 بر 0 مسابقه بود. دروازه‌بان سابق منچستریونایتد به Good Morning Britain گفت: "آنها (یوفا) گفتند که بازیکنان اصرار داشتند که بازیکنند. من می‌دانم که این حقیقت نیست یا حقیقت را این گونه می‌بینند. آن‌ها با سه گزینه روبرو شدند. یکی این بود که بلافاصله بازی کنیم و 50 دقیقه آخر بازی را بدست آوریم. دیگر اینکه بازی روز گذشته(دوشنبه) برگزار شود و 60 دقیقه باقی مانده برپا شود. و گزینه سوم این بود که بازی را واگذار کنیم و 3 بر صفر شکست را بپذیریم.

بنابراین، شما می‌دانید، برای خودتان آن مساله را حل کنید. آیا این آرزوی بازیکنان است که بلافاصله بازی کنند؟ آیا آن‌ها واقعاً چاره‌ای داشتند؟ فکر نمی‌کنم آنها چنین انتخابی داشته باشند. و همانطور که از کنفرانس مطبوعاتی دیروز می‌شنوید، سرمربی به طور جدی برای بازگرداندن بازیکنان به زمین پشیمان بود."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز