خبرگزاری کار ایران

توضیح امباپه درباره تنش با ژیرو در اردوی فرانسه

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۶۸۳

کیلیان امباپه اشاره کرد که مهاجم چلسی تلاش‌های او برای صحبت را نادیده گرفت.

به گزارش ایلنا، کیلیان امباپه تأیید کرده است که در اردوی تیم ملی فرانسه برای مسابقات یورو اختلافاتی بین او و اولیویه ژیر.، هم تیمی‌اش رخ داده است. مهاجم چلسی، که به نظر می‌رسد جای او در برنامه‌های دیدیه دشان تحت تأثیر فراخوان کریم بنزما قرار گرفته باشد، از کمبود پاس دریافتی هنگام حمله ابراز تأسف کرده بود.

اگرچه پل پوگبا، دشان و دیگران در اردوگاه قهرمان جام جهانی تنش را کاهش داده‌اند، اما امباپه وجود آن را تأیید کرده است. امباپه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: "من با اولیویه ژیرو صحبت کردم. همه می‌دانند چه اتفاقی افتاده است. درست است که من کمی تحت تأثیر آن قرار گرفتم. اما ما قصد نداریم در این مورد توافق بزرگی انجام دهیم زیرا ما اینجا هستیم تا برای فرانسه بازی کنیم، این مهمترین چیز است.

او ادامه داد: آنچه او گفت بیش از این اذیتم نکرد، من یک مهاجم هستم و 365 بار در یک بازی این احساس را داشته‌ام. من به او در رختکن تبریک گفتم، او چیزی به من نگفت و سپس من از مطبوعات این اخبار شنیدم؛ او هیچ چیز بدی نگفت. این بیشتر صحبت کردن درمورد این موضوع علنی است، من ترجیح می‌دهم اجازه دهم که او بیاید و در رختکن حتی بیشتر صدا کند. اما این مشکلی نیست، این چیزهای کوچکی است. تیم نیازی به آرامش دارد."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز