خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت کریستین اریکسن در بیمارستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۶۴۵

نماینده کریستین اریکسن اعلام کرد این بازیکن وضعیت مناسبی دارد اما همچنان باید در بیمارستان بستری بماند.

به گزارش ایلنا، مدیربرنامه کریستین اریکسن در گفتگو با روزنامه گاتزتا دلو اسپورت از آخرین وضعیت این بازیکن پس از حمله قلبی صحبت کرد.

اریکسن در پیامی از طریق این روزنامه گفت: "از همه متشکرم. من تسلیم نمی‌شوم. اکنون حالم بهتر است، اما می‌خواهم دقیقاً بفهمم چه اتفاقی برای من افتاده است. من می خواهم از همه بخاطر کاری که انجام داده‌اند، تشکر کنم. با تشکر از خانواده اینتر که بسیار به من نزدیک بودند، من تحت تأثیر قرار گرفتم."

مارتین شوتس همچنین گفت: ما امروز صبح صحبت کردیم (دیروز). او شوخی کرد، حال خوبی داشت ، من او را خوب دیدم. همه ما می‌خواهیم بفهمیم چه برای او اتفاق افتاده است، او می‌خواهد آن را نیز انجام دهد: پزشکان معاینات عمیقی را انجام می دهند، این پروسه زمان می برد. اریکسن با کیائر و همبازیانش صحبت کرد. او خوشحال بود.

شوتس ادامه می‌دهد: اریکسن درک کرد که چقدر عشق وجود دارد. پیام‌ها از سراسر جهان به او رسیده اند. و او خصوصاً تحت تأثیر پیام‌های طرفداران اینتر قرار گرفت. نه تنها همبازیانی که از طریق گپ شنید، بلکه هواداران نیز بودند. کریستین تسلیم نمی‌شود. او و خانواده اش از همه تشکر می‌کنند. نیمی از دنیا با ما تماس گرفته است. همه نگران هستند. حالا او فقط باید استراحت کند، همسر و پدر و مادرش با او هستند. همچنین باید فردا (امروز) تحت نظر باقی بماند، شاید حتی در روز سه شنبه هم اینطور باشد. اما در هر صورت او می‌خواهد هم تیمی های خود در برابر بلژیک را تشویق کند.

او همینطور درباره ارتباط بازیکنان بلژیک گفت: لوکاکو نگران ما بود. او از ما پرسید:" حال شما چطور است؟ اریکسن پاسخ داد: من فکر می کنم وضعیت شما از من بدتر است! اکنون آماده تمرین هستم ".

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز