خبرگزاری کار ایران

مسی: تیم ملی هیچ وقت به من وابسته نبوده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۵۵۰

کاپیتان تیم ملی آرژانتین عقیده دارد این تیم به او وابستگی فنی ندارد.

به گزارش ایلنا، لیونل مسی سال هاست که به عنوان یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال شناخته می شود و با وجود موفقیت های فراوان در رده باشگاهی و فردی، هنوز نتوانسته است با تیم ملی آرژانتین به موفقیت خاصی برسد و رقابت های کوپا آمریکا 2021 که از بامداد امروز شروع شد، فرصت تازه ای برای ستاره آرژانتینی است تا اولین جام قهرمانی را به همراه کشورش کسب کند.

در سال های اخیر همواره شایعاتی مبنی بر اتکای بیش از حد تیم ملی آرژانتین به لیونل مسی شنیده می شد اما این بازیکن می گوید باور ندارد که این موضوع حقیقت داشته باشد. این ستاره در مصاحبه خود با اوله در این باره گفت: تیم ملی در هیچ مقطعی به من وابسته نبود. همیشه تلاش می کنیم تیمی قدرتمند باشیم. همیشه گفته ایم که اگر تیم قدرتمندی نباشیم، پیروزی و رسیدن به اهدافمان دشوار خواهد بود. به نظرم تبدیل به تیم قدرتمندی شده ایم. اکثر بازیکنان فعلی سال ها در کنار هم کار کرده اند. قبلا در کوپا آمریکا بازی کرده ایم و تجربه حضور در این تورنمنت را به دست آورده ایم. هنوز در حال تمرین کردن هستیم و به نظرم در مسیر درستی قرار داریم. حضور در تیم ملی بسیار ویژه است. همه چیز حضور در تیم ملی همیشه ویژه بوده است. از بازی های دوستانه گرفته تا انتخابی ها، کوپا آمریکا، جام جهانی و... هیچوقت تصور نمی کردم در این تعداد بازی برای تیم ملی به میدان بروم. روز به روز پیش می رفتم و تلاش کردم همیشه در تیم ملی باشم و بهترین عملکردم را داشته باشم.

آرژانتین امروز در اولین دیدار خود مقابل شیلی قرار می گیرد و با وجود این که تنها دو تیم از 10 تیم حاضر در مرحله گروهی از مسابقات حذف می شوند اما ستاره آرژانتینی می گوید هم تیمی هایش باید شروع مناسبی داشته باشند. او در این باره گفت:  پیروزی در این بازی اهمیت زیادی دارد و نیازمند آن هستیم. در سال های اخیر رشد کرده ایم ولی باید بازی اول را ببریم. شروع با سه امتیاز اهمیت زیادی دارد و برای سایر مسابقات پیش رو به شما آرامش ذهنی می دهد. می دانیم کار سختی خواهیم داشت. قرار است باز هم مقابل شیلی قرار بگیریم. بارها مقابل این تیم بازی کرده ایم و شیلی رقیب سرسختی است.  

این دوره از کوپا آمریکا قرار بود به طور مشترک به میزبانی کلمبیا و آرژانتین برگزار شود اما در نهایت به خاطر اعتراضات داخلی در کلمبیا و موج جدید کرونا در آرژانتین، برزیلی ها میزبانی مسابقات را بر عهده گرفتند. لیونل مسی می گوید در مورد کرونا گرفتن نگرانی زیادی دارد اما می گوید کار چندانی از بازیکنان برای کنترل شرایط بر نمی آید. او در این باره گفت: همه ما در خطر ابتلا به کرونا قرار داریم. نگران این موضوع هستیم. باید مراقب خودمان باشیم و هر کاری به ما گفته شده انجام دهیم. مقابل سایر تیم ها قرار می گیریم و همین موضوع هم خطر ابتلا به کرونا را بیشتر می کند. هر کاری ممکن است انجام می دهیم تا مبتلا نشویم اما در اکثر مواقع این موضوع به ما بستگی ندارد و کرونا گرفتن ما ممکن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز