خبرگزاری کار ایران

مشکلات استقلال یک شبه به وجود نیامده اند

آتیلا حجازی: نباید عراق را بیش از آن چیزی که هست بزرگ کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۳۳۹

پیشکسوت استقلال برای تیم ملی در بازی فردا شب آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش ایلنا، آتیلا حجازی پیشکسوت استقلال تهران ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی در بازی حساس مقابل عراق در مقدماتی جام جهانی قطر، امیدوار است تا مشکلات مدیریتی و مالی باشگاه استقلال هم برطرف شود تا بازیکنان در هفته‌های پایانی و سرنوشت ساز لیگ برتر تنها روی مسابقات متمرکز باشند. 

وضعیت استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

باشگاه بزرگ استقلال به مانند چند فصل اخیر در نزدیکی پایان رقابت‌ها با مشکلات زیادی رو به رو شده است. این مشکلات یک شبه به وجود نیامدند و شهامت فرهاد مجیدی است که آنها را مطرح کرد تا طرفداران متوجه شوند که چه اتفاقاتی درون باشگاه رخ می‌دهد. استقلال نباید هر سال این وضعیت را داشته باشد. امیدوارم این مسائل مالی و اتفاقات بین هیات مدیره و مدیرعامل به گونه‌ای برطرف شود که شاهد ضربه خوردن به تمرکز بازیکنان نشویم.

بازی ایران و کامبوج چطور بود؟

انتظاری جز پیروزی پر گل در این بازی نداشتیم و چه بسا اگر بازیکنان ما دقت بیشتری داشتند، نتیجه بازی رفت تکرار می‌شد. اما این بازی بیشتر شبیه یک بازی تدارکاتی بود که ملی پوشان ما به خوبی از آن استفاده کردند. این بازی نشان داد تفاوت چندانی بین نفراتی که در بازی‌های اخیر در ترکیب ثابت قرار داشتند با آنهایی که روی نیمکت بودند نیست و حتی در برخی موارد دیده شد انگیزه نفراتی که روی نیمکت بودند بیشتر هم بود.

عملکرد کادرفنی چطور بود؟

اسکوچیچ به خوبی از این بازی بهره برداری کرد؛ تا حدودی بازی با عراق را در فاز تهاجمی شبیه سازی کرد و تا حدودی هم به برخی بازیکنان استراحت داد تا توازن و تعادل در استفاده از نفرات حفظ شود. کادرفنی تا همین الان عملکرد خوبی داشته و نشان داده که توانایی آماده سازی ذهنی بازیکنان را هم دارند. لذا باید به آنها اعتماد کرد و در خصوص عراق هم بگذاریم اسکوچیچ و همکارانش کارشان را انجام دهند. باید به عراق همان‌قدر که لازم است پرداخت نه بیشتر.

بازی با عراق را چطور پیش بینی می‌کنید؟

در این تردید نداشته باشید که عراق یکی از بهترین تیم‌های تاریخ خودش را در اختیار دارد و آنها بیشتر از همیشه به صعود به جام جهانی امیدوار هستند. نگاهی به لیست بازیکنان تیم ملی عراق ما را به این باور می‌رساند که آنها حداقل سیزده چهارده بازیکن در سطح اول آسیا دارند و بازی با چنین تیمی نمی‌تواند راحت باشد. اما در عین حال نباید عراق را بیش از آن چیزی که هست بزرگ کرد و نباید این بازی را زیادی حساس کرد. اگر تیم ملی با همین فرمانی که تا به حال پیش رفته جلو برود، قطعاً پیروزی بر عراق هم خیلی دور از دسترس نیست و باید امیدوار باشیم پیروزی بر عراق حسن ختامی باشد بر عملکرد تیم ملی ایران در مرحله گروهی این مسابقات. خوشبختانه فوتبال ما با توجه به ظرفیت های بالای خود در همه بخش ها روز به روز و بازی به بازی توانمندی و قابلیتش را به اثبات رسانده و نشان داده که در روزهای سخت و بحرانی که انتظار گرفتن نتیجه وجود ندارد، جوانان خوب و باهوش کشور کارهای اثرگذار انجام می دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز