خبرگزاری کار ایران

نظری: گابریل پین به کادرفنی اضافه می‌شود / مجیدی و عبدیان درباره لیست ورودی و خروجی تصمیم گیری می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۲۷۹

سخنگوی هیات مدیره باشگاه استقلال تهران درخصوص جلسه امشب و صحبت‌های فرهاد مجیدی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حجت نظری درخصوص جلسه هیات مدیره استقلال گفت: یکی از موضوعاتی که خیلی از هواداران منتظرش بودند در مورد آقای گابریل پین بود که هیات مدیره مصوب کرد ایشان کم کم به ما اضافه شوند و زحمت فصل جاری را قرار شد که آقای نامداری بکشند و برای فصل آینده هم با شرایطی که آقای مجیدی پذیرفتند در باشگاه حضور خواهد داشت.  

نظری درخصوص اختلاف هیات مدیره و مدیرعامل گفت: مشکلاتی که وجود داره و همیشه هست، یکی از جدی‌ترین آنها معوقات مالی بازیکنان است که یکی از موضوعات جلسه امروز بود. امیدواریم که خیلی زود در این مورد اتفاقات رخ بدهد و الان تمرکز ما روی حل مشکلات است و امیدواریم که با همدلی و همزبانی این مشکلات را حل کنیم. جا دارد از همه اعضای هیات مدیره و جناب مهندس نامداری تشکر کنم همه زحمت می‌کشند و آقای مدیرعامل هم زحمت می‌کشند امیدواریم که مشکلات باشگاه حل شود. امیدوارم در بازی‌های پیش رو به خصوص بازی جام حذفی مقابل پرسپولیس دست پر از زمین خارج شویم.

نظری درباره اینکه مجیدی چه موضوعاتی را در جلسه مطرح کرده، گفت: عمده بحث ایشان درخصوی معوقات بازیکنان، دستیار خارجی و بازیکنان فصل آینده بود که صحبت‌هایی شد. قرار شد که برای ارائه لیست بازیکنان فصل آینده آقای عبدیان در این خصوص با آقای مجیدی صحبت کنند.

عضو هیات مدیره استقلال درباره شرایط میلیچ و دیاباته گفت: این موضوع جدایی است که به آمیدا خدا زود تعیین تکلیف می‌شود. در حال تامین منابع هستیم و امیدواریم که زود به تعهدات عمل کنیم. درباره اینکه با کدام بازیکن تمدید می‌کنیم و کدام بازیکن جدا می‌شود قرار شد که آقای عبدیان و آقای مجیدی کار را پیش ببرند و لیستی که ایشان ارائه می‌کنند برای ما اهمیت دارد. هر بازیکنی که ایشان بخوانند در استقلال می‌ماند و هر بازیکنی که ایشان تشخیص بدهند نمی‌تواند به استقلال کمک طبیعتا با او قطع همکاری می‌کنیم. قرار است تمام معوقات را پرداخت کنیم و فرقی در این خصوص بین بازیکنان خارجی و داخلی نیست. 

سخنگوی هیات مدیره درباره انتخاب سرپرست آمادگی باشگاه استقلال گفت: تمامی امور با هماهنگی هیات مدیره انجام می‌شود و اینکه چه اتفاقی می‌افتد امیدوارم در جلسه‌ای که قرار است این هفته برگزار شود صحبت کنیم. اگر این هفته نشود هم در هفته آینده قطعا وضعیت را مشخص خواهیم کرد. 

نظری درخصوص عدم رضایت بازیکنان پایه هم گفت: بی تردید برای ما وضعیت بازیکنان پایه مهم است و یکی از برنامه‌هایی که آقای مجیدی دارند این است که در کنار تیم بزرگسالان تمرکز روی تیم‌های پایه است و بازیکنان زیادی آمدند و رفتند مهم‌تر از همه استقلال است و ما همواره تلاشمان بر این هست که از ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم. همیشه تلاش کردیم که بازیکنان مستعد را حفظ کنیم اما بالاخره خود بازیکن است که تشخیص می‌دهد بماند یا تیم را ترک کند.

نظری درباره حضور در ستاد کاندیدای ریاست جمهوری هم گفت: حضور در انتخابات وظیفه هر ایرانی است و طبیعتاً هر ایرانی می‌تواند بر اساس اعتقادات کاندید مورد نظر خود را انتخاب کند و به نظرم این هیچ ارتباطی با گرایش ورزشی افراد ندارد و فکر می‌کنم که همه آدم‌ها انتخاب خودشان را داشته باشند. بی تردید هیچ ارتباطی با کار باشگاه ندارد.

نظری درباره مشکلات زمین تمرین تیم همینطور گفت: در مورد زمین برنامه ریزی شده که استقلال کمپ اختصاصی خودش را داشته باشد و امیدواریم که در فصل آینده این مشکل دیگر وجود نداشته باشد و تلاشمان را می‌کنیم. همه اعضا تلاش می‌کنم که این مشکلات خانه به دوشی را نداشته باشیم. قرارداد با کمپ مرحوم حجازی در حال فسخ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز