خبرگزاری کار ایران

گروه C یورو ۲۰۲۰

پیش بازی هلند - اوکراین: میزبانی لاله‌های نارنجی از آبی زردها

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۱۲۰

تیم ملی فوتبال هلند از ساعت 23:30 امشب میزبانی تیم ملی فوتبال اوکراین خواهد بود.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال اوکراین یکشنبه 13 ژوئن ساعت  21:00 CET(23:30 به وقت تهران) در گروه C یورو 2020 در آمستردام به مصاف هلند می‌رود.

هلند با حضور در مسابقات یورو 2016 و جام جهانی فیفا 2018، اولین بار در یک رقابت رسمی خود را در هفت سال گذشته و در مقابل تماشاگران داخلی خود در آمستردام انجام می‌دهد.

این اولین باری است که این تیم‌ها در یک رقابت رسمی به مصاف هم می‌روند و اوکراین امیدوار است تا در مسابقات پیشروی کند و آن‌ها را به فینال برساند و بالاتر از پرتغال در گروه خود بدون شکست باشد.

ترکیب احتمالی

هلند: استکلنبرگ، دامفریس، تیمبر، دی وریج، بلیند، وایندال، دیانگ، درون، واینالدوم، دپای، وگورست

اوکراین: بوشچان، کاراوائف، زابارنی، ماتوینکو، میکولنکو، زیچنکو، سیدروچوک، مالینووسکی، یارمولنکو ، یارمچوک، زوبکوف

کنفرانس خبری سرمربیان

فرانک دی بوئر، سرمربی هلند: "ما فیلم‌هایی از بازی‌های اوکراین تماشا کرده‌ایم و برخی از بازیکنان آن‌ها را می‌شناسم، من آن‌ها را دیده‌ام که خوب و چطور بازی می‌کنند. من فکر می‌کنم آن‌ها تیم خوبی هستند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. فوتبال مناسب و معقولی دارند، پس حریف سرسختی هستند... ماتیاس دلیخت بازی نخواهد کرد. و مارتین استکلنبرگ دروازه‌بان اول من است."

آندری شوچنکو، سرمربی اوکراین: "وظیفه اصلی تیم این است که از مرحله گروهی عبور کند. ما درک می‌کنیم که باید مقابل تیم‌های بسیار قدرتمند بازی کنیم و هلند یکی از موارد مورد علاقه برای کسب عنوان قهرمانی است. مهمترین چیز این است که ما با یک سبک خاصی را بازی می‌کنیم و آن را تغییر نخواهیم داد. ما اصول خاص خود را داریم که از آن پیروی می‌کنیم. بنابراین ممکن است فرصتی برای بازی 4-3-3 یا به عنوان مثال 3-5-2 داشته باشیم اما اصول اصلی تغییر نخواهد کرد."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز