خبرگزاری کار ایران

مسابقات بیس بال "جام کاسپین" انتخابی تیم ملی تیرماه در انزلی

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۰۷۶

مسابقات 5 جانبه بیس بال "جام کاسپین" انتخابی تیم ملی به منظور حضور در رقابتهای غرب آسیا طی روزهای 11 تا 15 تیر در منطقه آزاد انزلی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، این رقابتها به منظور انتخاب نفرات برتر جهت حضور در اردوی آماده سازی تیم ملی بیس بال برای شرکت در مسابقات بیس بال کاپ غرب آسیا که مهرماه به میزبانی کشورمان برگزار می شود انجام می پذیرد.

تیمهای طیف تهران، پوپلین گیلان، سالار بوشهر، قم و خراسان رضوی تیمهای حاضر در این مسابقات را تشکیل می دهند که پس از ورود تیمها در روز 10 تیرماه، رقابتهای خود را در تاریخ 11 تا 15 تیر در منطقه آزاد انزلی برگزار خواهند کرد.

رقابتهای جام کاسپین زیر نظر مستقیم "آندره آ دی اوریا" سرمربی ایتالیایی تیم ملی بیس بال و دستیارش "جانی رافائل" از ونزوئلا برگزار خواهد شد و در نهایت 32 نفر برتر و آماده این مسابقات جواز حضور در اردوی تیم ملی که 25 تا 31 تیر در کرج برپا می شود را بدست خواهند آورد.

گفتنی است پانزدهمین دوره مسابقات بیس بال کاپ غرب آسیا با شرکت ۶ تیم نخست رنکینگ غرب آسیا متشکل از سریلانکا، پاکستان، هند ، ایران ، بنگلادش و نپال طی روزهای ۶ تا ۱۱ مهر ۱۴۰۰ در زمین اختصاصی بیس بال مجموعه ورزشی انقلاب کرج برگزار خواهد شد که دوتیم برتر این رقابتها جواز حضور در مسابقات بیس بال قهرمانی آسیا که آذرماه سالجاری در شهر "تای چینگ" تایوان برگزار می شود را بدست خواهند آورد.

برنامه کامل مسابقات 5 جانبه بیس بال "جام کاسپین" انتخابی تیم ملی بشرح زیر است:

ورود تیمها: پنج شنبه 10 تیر

جمعه 11 تیر: قم با خراسان رضوی (ساعت 9 تا 12) طیف تهران با پوپلین گیلان (ساعت 16:30 تا 19:30)

شنبه 12 تیر: سالار بوشهر با خراسان رضوی (ساعت 9 تا 12) قم با پوپلین گیلان (ساعت 16:30 تا 19:30)

یکشنبه 13 تیر: طیف تهران با خراسان رضوی (ساعت 9 تا 12) قم با سالار بوشهر (ساعت 16:30 تا 19:30)

دوشنبه 14 تیر: طیف تهران با سالار بوشهر (ساعت 9 تا 12) پوپلین گیلان با خراسان رضوی (ساعت 16:30 تا 19:30)

سه شنبه 15 تیر: طیف تهران با قم (ساعت 9 تا 12) سالار بوشهر با پوپلین گیلان (ساعت 16:30 تا 19:30)

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز