خبرگزاری کار ایران

دیدار: تیم ایران شخصیت قهرمانی را دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۰۴۲

هافبک راست تیم ملی فوتبال جوانان بانوان می گوید هم تیمی هایش شخصیت قهرمانی داشته و با کاپ به ایران می خواهند برگردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، سارا دیدار، هافبک راست تیم ملی فوتبال جوانان بانوان در خصوص دیدار مقابل تاجیکستان گفت: بازی قابل قبولی بود. پیش بینی کرده بودیم که این بازی را ببریم.پاس گلی که به فاطمه شبان در دقیقه یک دادم باعث شد اولین گل ایران به ثمر رسید و خوشبختانه دو گل دیگر وارد دروازه تاجیک شد تا پیروز میدان شویم. بازیکنان مو به مو برنامه های تاکتیکی کادر را در زمین مسابقه پیاده کردند.

وی درباره دیدار برابر افغانستان ادامه داد: از بازیکنان افغانستان شناختی ندارم. بدون شک کادر فنی دیدار این تیم برابر ازبکستان را آنالیز خواهد کرد و نکات مختلفی را در این خصوص به ما خواهد گفت.

دیدار افزود: تیم ملی فوتبال جوانان بانوان این پتانسل را در تیم خود می بیند که قهرمان شود. در واقع با اجرای یک بازی خوب می توان مسابقه به مسابقه پیروز شد و به هدفمان برسیم.

وی در پایان در خصوص اینکه افغانستان برابر تاجیکستان یک بر صفر برده اما مقابل ازبکستان 11 گل خورده است، گفت: فوتبال غیر قابل پیش بینی است. نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت. قطعا یک تیم همدل با کادر فنی بسیار عالی داریم می‌توانیم بهترین عملکرد را از خود به جای بگذاریم. تیم ما شخصیت قهرمانی دارد و امیدوارم که همه بازیها را به خوبی پشت سر بگذاریم و با جام به ایران برگردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز