خبرگزاری کار ایران

عرفانی: دیگر نمی‌توان هیچ تیمی را دست کم گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۰۳۴

از اینکه دومین گل ایران را به ثمر رساندم و باعث شادی هم تیمی ها و مردم کشورم شدم، بسیار خوشحالم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، زهره عرفانی، هافبک چپ تیم ملی فوتبال جوانان بانوان درباره دیدار مقابل تاجیکستان گفت: بعد از مدتها در تورنمنت بین المللی شرکت کردیم. اولین دیدار ما با تیم میزبان بود و تیم تاجیکستان از شرایط میزبانی خود به خوبی استفاده کرد اما ما با اجرای برنامه های تاکتیکی کادر فنی توانستیم سه گل به ثمر برسانیم و پیروز شویم و من خیلی خوشحالم که توانستم طبق برنامه های کادر فنی پیش روم و با شروع نیمه دوم درست در دقیقه 46 ( دقیقه یک نیمه دوم) گل دوم ایران را به ثمر برسانم.

وی درباره شناخت از حریفان در دیدارهای پیش رو در این تورنمنت گفت: همه حریفان برای ما جدی هستند. دیگر نمی توان تیمی را دست کم گرفت. باید با همه توان در برابر تیم ها حاضر شویم و بازی خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.تیم افغانستان هم در بازی شب گذشته خود برابر تیم میزبان با یک گل پیروز شدو این در حالی است که در دیدار اول خود برابر ازبکستان 11 گل دریافت کرد. تمام بازیها برای ما جدی است.

وی در پایان گفت: حضور در این تورنمنت اولین تجربه من است و بسیار خوشحالم که برای کشورم افتخار آفرین بودم و گل به ثمر رساندم. تیم ایران به تنها چیزی که فکر می کند قهرمانی است و برای به دست آوردن این عنوان می‌جنگیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز